Pengalaman Janda

Ini kisah hdp ku gan seorg janda..aku knl janda nie melalui sorg tmn shbtku.nama yer shida pertama kali ku lihat wajahnya ku punya burung garuda dah bernari2 dlm sluarku,aku rasa dah x tahan sgt,aku rasa aku sorg saja yg merasa mcm tue saja tapi shida jg berperasan yg sama dgn ku.aku buat pertemuan dgn shida utk bermadu kasih mlm itu aku bertemu shida di dtrn batu pahat dan aku duk2 kat buaian.bila aku lihat wajah sidia aku rasa x menentu dan tagn aku mula membelai2 diri yer dan aku tgk shida mula merasa x selasa dan dia pun mengusap peha ku dan dier belai btg burung garudaku yg sdg menari2 dlm seluar ku,disaat2 genting aku terperanjat melihat shida mencium pipi ku dan mulut ku,aku membalas balik kucupan ku pd shida sdng asyik aku berkuncapan dgn shida tangan aku pun meramas tetek shida yg agk besar dan membuat aku geram,sambil tue aku mengentil puting shida yg tgh tegang tiba2 aku mendengar suara meringgik manja shida di telinga aku,aku jd x tahan dan aku menjilat leher dier sambil aku menjilat leher dier aku tanggalkan seluar jean yg dier pakai. aku pun hisap tetek shida dan aku ggt2 manja puting shida,shida ckp pd aku jgn lah kuat sgt abangggg shida dah tak tahn tagn aku pun gentil biji kelentik shida pun menjerit ahhhhhahhhhhAHHHHHH abangggg lg laju abang aku turun aku jilat biji kelentik dier sambil ggt biji shida dan air shida byk kluar,shida kata pd aku,abangg shida dah lama tak dpt nie abanggg aku pun rasa dah x tahan aku bangun aku msk kan burung garuda aku dlm pepek shida..aku rasa ketat sgt2 shida sampai meringgik kesedapan aku tgk wajah shida dlm kesedapan aku henjut shida laju2 dan shida kemut batang burung garuda aku dah aku rasa x tahan sgt2 aku dan shida dalam hayalan lautan biru. mlm kesokan hari yer aku dtg umah dier aku ingat family dier ader kat umah rupo2 yer dier gan adik dier saja ada kat umah bila aku masuk rumah shida aku tgk shida gan adik dier berkemban shida trs ajak aku msk bilik sdng aku bermesra2 dgn shida tiba2 pintu bilik diketuk TUK>>TUK>TUK>TUK akak shida buka pintu,shida pun bgn membuka pintu dan adik shida terpandang aku dlm keadaan bogel aku ingat adik dier nak kuar rupo2yer adik shida nak jjoin sekali shida pun ajak adik dier masuk dan adik dier trus buka kain dan aku terperanjat tgk tubuh adik dier yg montok tetek dier yg besar pepek x ader bulu sdng aku baring adik shida dtg hisap btang aku yg tgh terpacak sdng aku dlm kesedapan adik shida ckp abang adik dah x tahan aku pun ckp adik baring lah aku pun msk kan btg aku dlm pepek adik shida aku rasa pepek adik shida sama gan shida sdng aku melayan nafsu kedua2 yer x puas aku pun ikut kendakyer dan aku beri kepuasan pd kedua2 yer.semenjak peristiwa itu aku sering melakukan seks dgn kedua2yer sampai lah sekarang

DJilat Blogspot dotCom, DJilat.blogspot.com, Jawatan Kosong Kerajaan, Gosip Artis Selebriti Malaysia / Antarabangsa, Isu Semasa, Pelik Tapi Benar, Mistik & Paranormal, Feminin & Kecantikan, Maskulin & Seksual, Cinta & Perkahwinan, Lawak Jenaka, Resepi Online, Cerita Seks, Cerita Lucah, Cerita Dewasa, Awek Melayu Boleh