Pak Mat Jaga

Hari itu merupakan pendaftaran pelajar baru untuk Tingkatan Empat. Pak Mat hanya memerhatikan dari jauh, melihat kepada sekumpulan pelajar wanita, seorang demi seorang. Akhirnya, pandangannya terhenti kepada seorang pelajar bertudung labuh yang asyik membelek-belek fail oreintasinya. 

Ternyata gadis itu adalah wanita tercantik pernah dilihat Pak Mat seumur hidupnya yang menjangkau hampir 60 tahun itu. Walaupun bertudung labuh dan berbaju kurung sekolah yang longgar, Pak Mat masih dapat memabayangkan kesumpurnaan susuk tubuh gadis itu. Kulitnya gebu dan putih melepak, hidng mancung dan bibir merah nipis yang cukup menyelerakan. Pak Mat mula membayangkan angan-angan untuk menyetubuhi gadis sunti itu. 

Pak Mat membuat perancangan.Lebih baik dia meratah gadis itu pada malam minggu sebab kalau hari biasa, sudah tentu gadis itu tidak akan ke sekolah pada esok harinya selepas disetubuhi 5-6 round semalam. Hari ini baru hari Selasa, bermakna dia ada 4 hari lagi untuk mempersiapkan dirinya bertarung dengan anak gadis 16 tahun itu. 

Dalam masa sehari saja, Zu dah terkenal. Bukan setakat di kalangan pelajar sahaja, malah guru-guru dan para perkerja. Jadi, tak perlulah Pak Mat menyiasat akan nama gadis pujaannya itu. Walaupun cantik, ternyata Zu seorang yang peramah dan menghormati orang tua. Kesempatan ini digunakan sebaik-baiknya oleh Pak Mat untuk mendekati Zu. Dia hanya menunggu peluang untuk memperdaya anak dara itu. Namun peluang untuk mendekati Zu secara berseorangan tak kunjung tiba kerena sentiasa ada saja kawan-kawan yang mendekatinya. 

Malam Sabtu itu, nafsu Pak Mat sudah memuncak. Dara 16 tahun yang diidam belum masuk perangkapnya. Suasana malam itu sunyi sepi kerana semua pelajar turun menonton video di Blok A. Dia memandang sekeliling, didapati bilik bacaan di blok C sahaja yang menyala lampu. Dia melihat kelibat seorang gadis sedang tekun membaca. 

“Boleh tahan jugak…Tak dapat Zu, yang ni pun jadik la” Getus hatinya. 

Dia pun menapak keluar bilik ke arah gadis tersebut. Pak Mat betul-betul terkedu mendapati gadis yang sedang asyik mentelaah itu adalah Zu, gadis idamannya. Zu jauh kelihatan cantik tanpa bertudung, dengan rambut lurus separas bahu. 

“Memang dah rezeki aku…..” getus Pak Mat dalam hati. 

“Assalamualaikum…..” Pak Mat menegur dari belakang. 

“Wa’alaikumussalam…… eh…. Pak Cik….” Zu menjawab, sedikit terkejut, sambil berpaling ke belakang. 

“Zu tak pegi tengok video ke? Cerita best, tau….”, asyik mula mengajak Zu bersembang. 

“Eh…. Mana Pak Cik tahu nama saya ni?”, Zu sedukit terkejut. 
“Alah….. orang glamer macam Zu semua orang kenal.” Acik membalas. 

“Zu orang susah Pak Cik. Jadi, Zu kena belajar betul-betul…..”, tambah Zu. 

“Elok lah tu, Zu. Belajar-belajar jugak. Ikhtiar tu perlu. Tapi Pak Cik rasa mesti Zu payah nak ingat apa yang Zu dah baca kan?” Pak Cik Mat mula memasang perangkap. 

“Eh… Mana Pak Cik tahu? Memang payah betul nak ingat. Dah banyak kali ulang, tak ingat-ingat.” Zu menjawab, jujur. 

“Pak Cik rasa, ada makhluk halus dalam badan Zu. Sebab tu lah payah nak ingat. Pak Cik dapat rasa.” Pak Cik Mat terus cuba memerangkap Zu. 

“Betul ke Pak Cik? Apa perlu Zu buat?” Zu bersuara cemas. 

“Jangan risau, Zu. InsyaAllah Pak Cik boleh tolong. Cuma Zu jangan beritahu sapa-sapa sebab nanti ramai nak jumpa Pak Cik nak berubat. Pak Cik ni, nak mengubat tak de le pandai sangat, tapi kalau nak menolong tu, bolehlah sikit-sikit.” Ternyata perangkap Pak Cik Mat sudah mengena. 

“Tolonglah Zu, Pak Cik!”, Zu merayu. 

“Zu kemas barang, mari pegi bilik Pak Cik. Kita buang benda tu……” Pak Cik Mat tersenyum, mangsa dalam tangannya. 

Zu mengikut Pak Cik Mat ke dalam bilik belakang Blok D, bilik khas untuk jaga asrama sepertinya. Setelah masuk, Pak Cik mengunci pintu rapat-rapat. 

“Zu tunggu kat sini kejap.” Pak Cik Mat bersuara sambil mempelawa Zu duduk di ruang tamu rumahnya. Pak Cik Mat terus hilang ke dalam bilik tidurnya. 

Tiga minit kemudian, dia keluar membawa kain lepas bewarna kuning and sehelai tuala, lalu menghulurkan kepada Zu. 

“Zu mandi dulu. Sabun bersih-bersih. Sebelum lap, bilas dengan air dalam baldi biru yang Pak Cik dah jampi. Pakai kain ni. Senang sikit nak urut.” Pak Cik Mat memberi arahan kepada Zu. 

“Baiklah Pak Cik.” Zu menurut, langsung tidak mengesyaki perangkap Pak Mat yang sentiasa berkopiah itu. 

Pak Mat mengarahkan Zu menggunakan bilik air yang terletak di dalam bilik tidurnya. Setelah Zu masuk ke dalam bilik tidurnya, Pak Mat keluar dan menutup pintu bilik. Dari celah lubang kunci, Pak Mat mengendap Zu yang sedang menanggalkan baju dan seluar treknya, dan memakai tuala. Pak Mat menahan nafsu, melihat Zu yang hanya bertuala menuju bilik air. 
Setelah Zu masuk ke bilik air, Pak Mat kembali memasuki bilik tidurnya. Dia memeriksa pakaian Zu, ternyata coli dan seluar dalamnya ada bersama dengan t-shirt dan seluar treknya yang dilipat rapi, diletak di penjuru katil. 

Pak Cik Mat menunggu Zu mandi sampai memegang zakarnya yang masih menegang dari tu. Tak lama kemudian, Zu keluar, memakai kain lepas kuning yang diberi Pak Mat, sambil melilit bahagian atas tubuhnya dengan tuala. 

“Eh…. Pak Cik……”, Zu terkejut mendapati Pak Mat ada di bilik itu sambil mengemas katil bujangnya. 

“Zu, nak berubat tak perlu malu. Lagipun , bukannya ada orang. Cuma Pak Cik yang dah kerepot ni”’ Pak Mat tersengih, sambil menhampiri Zu dan membuka tuala yang membaluti bahagian atas tubuh Zu. 

Zu tersipu-sipu sambil menutup bahagian minyilangkan tangannya di bahagian ata dadanya. Pak Mat menelan air liur melihat bahagian atas tubuh Zu yang putih gebu kemerah-merahan itu. Sedikit pun tidak ada parut dan calar. Kalau diikutkan nafsunya, mau aje dia menerkan ke arah Zu yang hanya memakai kain lepas itu, tapi masih dapat dikawalnya lagi. 

“Zu baring, Zu….” Pak Cik Mat bersuara sambil menepuk bantal di hujung katilnya. 

Zu dengan ragu-ragu, menurut arahan Pak Mat, perlahan-lahan baring, seperti yang diarahkan. Setelah Zu baring, Pak Mat mengajak Zu berborak-borak, pasal pelajaran, sekolah, keluarga, dan macam-macam. Pak Mat seorang yang peramah dan cepat mesra. Tidak hairanlah dalam masa lima minit, Zu sudah boleh rileks dan tidak malu lagi walaupun hanya berkemban sahaja di hadapan lelaki tua itu. Setelah melihat Zu benar-benar selesa, Pak Mat mula bertindak. 

“Zu, kita mula sekarang, ye….”, Pak Mat mula memainkan peranannya. 

“Emmmmmm…….” Zu menjawab, lemah. 

“Zu, Pak Cik nak hembus dulu telinga Zu, bagi benda tu keluar….”, Pak Cik Mat meminta izin. 

“Baiklah, Pak Cik.” Zu tidak membantah. 

Perlahan-lahan Pak Mat duduk di kepala katil, sambil merapatkan mulutnya ke telinnga Zu. Dihembusnya ke telinga Zu. 

“Pak Cik… geli…..” Terangkat kepala Zu menahan geli, bercampur nikmat. Pak Mat meneruskan pernanannya merangsang nafsu anak gadis 16 tahun itu. Dihembusnya berkali-kali, sambil dihisapnya cuping telinga Zu. Zu mengerang menahan geli dan nikmat. Pak Mat terus merangsang nafsu anak dara sunti itu dengan menjilat tengkuk Zu. 
“Pak Cik…. Dah…. Zu tak tahan… geli…..”, suara Zu tertahan-tahan menahan nikmat, namun tindakannya tidak sedikit pun menunjukkan tanda bantahan. Lima minit Pak Mat memainkan peranannya. Mata Zu sudah tertutup rapat menahan kenikmatan. 

Tanpa Zu sedari, Pak Mat melucutkan kain lepas Zu, mendedahkan kedua-kedua buah dada Zu yang tegang. Putting pinknya terjojol tanda keghairahan. Terbeliak bijik mata Pak Mat melihat kecantikan buah dada Zu. Seumur hidupnya, dah ramai anak gadis yang telah dia bogelkan, tidak pernah dia melihat buah dada secantik itu. 

“Zu…. Pak Cik nak sedut pulak bagi dia keluar,” suara Pak Mat tersekat-sekat menahan nafsunya. 

“Emmmm……” Zu bersuara lemah, tidak memahami tindakan Pak Mat seterusnya. 

“Pak Cik….. Jangannnnnn…………..”, Zu menjerit kecil bila mendapati buah dadanya dihisap oleh lelaki tua itu. Dia cuba menolak kepala Pak Mat yang terus minghisap putingnya. 

“Zu…. Pak Cik nak sedut benda tu keluar je……” Pak Mat bersuara sambil mulutnya terus memamah putting pink yang terlalu sensitive itu. 

Zu yang tidak tahan kegelian dan kenikmatan itu hanya mengerang menahan gelid an nikmat. Tangannya menarik-narik rambut putih Pak Mat yang cukup berpengalaman merangsang wanita, terutama anak dara seperti Zu yang pantang disentuh. Sambil menjilat, tangannya menggentel putting Zu yang sebelah lagi. Lama jugak orang tua itu menyonyot dan menggentel putting Zu….. 

Tangan Pak Mat mula mencari sasarannya….. tiga segi emas milik Zu…. 

“Dah keluar ke belum, Zu?”, Pak Mat bertanya sambil menelan air liur. 

“Keluar…. Keluar apa, Pak Cik?” Zu bersuara menahan ghairah. 

Serentak dengan itu, tangan Pak Mat terus menyentuh lubang pantat Zu yang telah banjir. Bagai terkena kejutan elektrik, punggung Zu terangkat, merasakan kinikamatan yang begitu sensasi. 

“Pak Cik…. Ahhhh….. apa ni….? Jangan kst situ…..,” Zu cuba menghslsng sambil tangannya memegang tangan Pak Mat yang mula menyelusuri belahan pantatnya, turun naik. 

“Zu…. Pak Cik nak check benda tu dah keluar ke blum…..” Jelas Pak Mat sambil tangannya makin pantas menyelusuri alur Zu turun naik. 

Tangan Zu makin kuat mencengkam tangan Pak Mat, sitambah dengan perasaan kenikamtan yang tidak terhingga. Nafas Zu makin tidak keruan, dirasakan oleh Pak Mat yang masih belum puas menghisap putting kecil Zu. Punggung Zu juga makin laju turun naik seirama dengan gerakan jari Pak Mat dialur basah Zu. 

“Ahhhhh……… Pak Cikkkkkk……..” tanpa disedari terkeluar satu erangan panjang dari Zu, sambil menggenggam erat tangan Pak Mat yang menggentel kelentitnya. 

Serentak dengan itu, Pak Mat bangun dan cuba melucutkan sisa-sisa kain lepas Zu yang telah terlondeh sampai ke pusat. 

“Pak Cik nak buat apa ni?????” Zu bersuara cemas sambil cuba membetulkan kain lepasnya, namun sudah terlambat. Dia kini terbogel, tanpa Seurat benangpun. 

“Pak Cik, jangan Pak Cik! Jangan”, Zu merayu sambil menangis. Tangannya menukup kemaluan dan buah dadanya yang jelas kemerahan digomol Pak Mat sebentar tadi. 

“Zu, main dengan Pak Cik, Zu. Pak Cik dah tak tahan ni…..” Pak Mat bersuara sambil tangannya membuka butang bajunya dengan pantas. 

“Zu tak nak, Pak Cik. Jangan……”, Zu merintih, namun sudah terlambat. Pak Mat yang sudah terbodel tanpa Seurat benang itu terus merebahkan badannya di atas tubuh gebu Zu yang tidak sempat bertindak. 

“Pak Cik, Jangannnnnnnnnn……..” Zu menjerit sambil meronta di dalam pelukan dan gomolan Pak Mat. Mereka berguling-guling di atas katil bujang Pak Mat yang ternyata begitu berpengalaman meragut dara anak gadis belasan tahun. Sambil melutnya menggigit dan menjilat telinga Zu, dia memposisikan tubuhnya di atas, dan Zu tidak dapat bertindak bebas ditindih oleh tubuh tua dan kurus Pak Mat. 

Zu makin kuat teresak-esak bila Pak Mat berjaya menguakkan kedua-kedua kaki Zu. Zakarnya betul-betul diarahkan ke alur Zu yang masih lagi ditutup tangannya, sebagai pertahan terakhir gadis itu. 

Pengalaman orang tua itu dengan mudah dapat menewaskan Zu. Dengan serangan ke telinga, tengkuk dan buah dada Zu, Zu kembali khayal dan terangsang. Dengan pantas, tangan Zu dapat dialihkan, dan zakar Pak Mat susah diposisikan betul-betul di alur pantat Zu tanpa ada apa-apa lagi yang memisahkan di antara keduanya. 

Zu semakin terangsang bila Pak Mat mula menggeselkan zakarnya yang besar berurat dan berbulu lebat itu ke alur dan kelentit Zu. Pak Mat merasakan zakarnya semakin panas dan lembab dari rembesan air pantat Zu. Punggung Zu juga turut turun naik perlahan seirama dengan gerakan geselan zakar Pak Mat. 

“Kita main ye, Sayang….”, Pak Mat mengangkat kepalanya dan menoleh ke arah Zu. Ternyata Zu langsung tidak menyahut. Anak gadis itu sudah betul-betul hanyut. Matanya kuyu, dan tidak kelihatan lagi mata hitamnya, walaupun ada sisa-sisa airmata yang mengalir di pipinya. Mukanya jelas menggambarkan keghairahan yang teramat. 
Pak Mat menguakkan lagi kaki Zu dan meletakkan lututnya di bawah peha Zu. Dia bangun duduk untuk menyaksikan saat yang yang bersejarah itu. Ditenungnya pantat Zu yang bersentuh rapat dengan zakarnya. Ternyata pantat Zu terkantup rapat, dan warna pink jelas menunjukkan pantat itu belum pernah dijamah sesiapa. Bulu-bulu halus baru sahaja hendak belajar tumbuh di bahagian atasnya. Ternyata dengan melihat sahaja sudah membuatkan Pak Mat menitiskan air liur. Zu masih lagi khayal dibuai seribu kenikmatan yang belum pernah dinikmatinya. 

Perlahan-lahan Pak Mat menyorong zakarnya masuk ke dalam pantat Zu yang sudah basah kuyup dan sedikit ternganga. Dia berhenti seketika apabila kepala zakarnya sudah ditelan oleh pantat ketat anak dara itu. Dia menarik dan menekan perlahan-lahan, namun hanya setakat kepalanya sahaja. 

“Ahhhhh……………”, Zu mula mengerang kenikmatan. 

“Uhhhh….. sedapnya…….”, Pak Mat menjerit kecil, serentak dengan itu merodokkan zakarnya hingga ke pangkal, dan merebahkan tubuhnya di atas anak dara itu. 

“Aduh….. sakitnya!!!!” Zu tersentak kesakitan bercampur kenikmatan dengan sodokan Pak Mat. Pak Mat membiarkan zakarnya terbenam di dalam pantat Zu seketika. Dia melihat Zu mengerut menahan kesakitan. Mulutnya mula berfungsi menjilat telinga dan tengkuk Zu untuk merangsangkan Zu kembali. Tangannya diraba ke arah pantat Zu untuk memastikan kedaraan Zu. 

“Hmmmmm…….” Pak Mat tersenyum puas setelah pasti dapat merenggut dara Zu. Sementara itu, zakarnya masih tertanam di dasar pantat Zu. Masih tiada gerakan turun naik dari Pak Mat. 

Kesakitan Zu makin berkurangan. Rangsangan Pak Mat ke atas telinga dan tengkuknya betul-betul berkesan. Tusukan zakar Pak Mat ke dasar pantatnya betul-betul mengkhayalkan. Pantatnya rasa penuh, padat dan denyutan zakar Pak Mat membuatkannya hilang kawalan. Tanpa disedari, dirangkulnya punggung Pak Mat dan digoyangkan punggungnya, seakan-akan memberi isyarat kepada Pak Mat supays memulakan aksi sorong tarik. 

“Zu, sedap tak main dengan Abang?” bisik Pak Mat sambil membisikkan ke telinga Zu. 

Zu diam. Masih tersipu-sipu, dan melepaskan rangkulannya ke punggung Pak Mat. Melihat reaksi itu, Pak Mat mengeraskan zakarnya, kesan denyutan yang membuatkan Zu hilang rasa malunya sama sekali. 

“Pak Ciiiikkkkkk…………arghhhhhh…..” Serentak dengan erangan panjang, Zu lantas memaut kemas punggung Pak Mat, meminta diteruskan pelayaran. Kemutan dan kekekatan pantat Zu membuat Pak Mat hilang pertimbangan. Aksi sorong-tarik segera dimulakan. Pak Mat hayun sampai santak, dirodok laju, dan perlahan-lahan tarik…. Rodok lagi…. Tarik….. dan seterusnya. 
Arggghhhhh…… emmmmm….. Pak Cik, sssseee….seeee….dapnya……” Zu meracau tidak keruan. Kenikmatan yang ditawarkan Pak Mat membuatkan dia betul-betul hilang pertimbangan. Tiada lagi rasa malu….. Bukan setakat tangan, kakinya ditaut rapat ke mulut Pak Mat. Mulutnya menggigit bibir dan tengkuk Pak Mat menahan kinikmatan yang tiada taranya. 

“Zu, sedap tak pelir Abang?” Pak Mat berkomunikasi lucah dengan Zu sampai menghayunkan zakarnya laju-laju. 

“Ahhhh….. sedap bang, ohhhh…sedapnya”, Jawab Zu, meracau….. 

“Zu nak rasa pelir Abang lagi lepas ni????” Acik terus memancing sambil membuat sodokan santak. 

“Nak, Bang, nak….. ahhhhh” 

Mereka terus bertarung kira-kira 15 minit. Zu telah 3 kali klimaks, sebab Pak Mat memuntahkan maninya ke dalam pantat Zu. Pak Mat tersadai di atas perut Zi beberapa ketika dengan membiarkan pelirnya berendam dalam pantat Zu sampai lembik. 

Zu yang kepenatan terbaring kaku tanpa Seurat benang pun di samping lelaki tua setua datuknya. Jelas terpandang perbezaan seorang gadis remaja putih kemerahan sedang berbaring di atas badan seorang lelaki tua berkulit hitam berkedut, namun kenikmatan seks tidak mengenal paras rupa dan usia. 

Mereka terlelap seketika, sebelum Pak Mat merasa zakarnya diuli oleh sebuah tangan yang lembut dan hangat. Ternyata Zu telah ketagih terkena pelir Pak Mat. Mereka bertarung lagi 4 round malam itu, sebelum meneruskan aksi pada malam-malam berikutnya.

DJilat Blogspot dotCom, DJilat.blogspot.com, Jawatan Kosong Kerajaan, Gosip Artis Selebriti Malaysia / Antarabangsa, Isu Semasa, Pelik Tapi Benar, Mistik & Paranormal, Feminin & Kecantikan, Maskulin & Seksual, Cinta & Perkahwinan, Lawak Jenaka, Resepi Online, Cerita Seks, Cerita Lucah, Cerita Dewasa, Awek Melayu Boleh