Nor Ashikin

Ini kisah pengalaman aku main dng betina nama nor ashikin.kisah ini berlaku dlm tahun 2009 bulan nov kalau tak silap.sebelum itu aku dan nora(nama samarannya)hanya melakukan ringan2 saja,tak kira tempat,dimana yng sesuai saja,dirumah aku rumah dia,dlm lif,di taman dan dimana2 asal kan dapat ringan2.
alkisah,maka disuatu hari....selepas kita balik merambu,setelah tak tau mana nak pegi,lalu nora pon mencadangkan agar kita balik kerumah nya aje......dia katakan yng bapaknya keja hari tu,lewat mlm baru balik dan maknya pegi tidor rumah pakciknya......lalu tanpa pikir panjang aku pon setujulah......dlm kepala otak dah ingt mesti dapat romen ringan2 lah hari ni.
sesampai je kat rumahnya,kita pon duduk nonton tv,lalu nora pon baring diatas riba aku.....sambil2 pon tangan aku merayaplah di seluruh tubuh badan nora tu.....lalu aku bisikkan pada telinga dia agar dia hisaplah batang aku tu....kemudian dia pon bangun dan buka seluar aku dan terkeluar konek aku yng tengah keras tu,nora pon apa lagi dia pon dng lahapnya hisaplah batang aku tu......sambil tu aku pon cubalah untuk menanggalkan pakaiannya..satu persatu aku tanggalkan..dan akhirnya bogellah nora tanpa seurat benang dibadannya.tanpa lengah aku pon membuka terus seluar baju dan seluar ku.lalu aku cadangkan agar kita ke biliknya dan beromen diatas katilnya,dia pon setuju.
aku pon apa lagi,terus bankit dan angkat dia kekatil dia,aku letakkannya diatas katil dan aku teruskan keja aku dng rancak dan penuh mesra,aku teruskan mengguli teteknya yng lebih kurang 32b ukurannya(kecik lagi maklumlah umurnya baru 17 thn)nora terus merengek kesedapan sambil tangan kiri aku rancak bermain dan mengorek pukinya......rintihan dan rengekannya bertambah hebat,lalu aku bertanya padanya boleh tak aku masukkan batang aku tu ke puki dia.dia kata jng....aku pon diam saja dan teruskan hisap tetek dan korek puki dia yng dah habis lecak menjadi banjir tu.....puas korek aku jilat habis kering puki dia sampai berair kembali.......pas tu aku korek lagi.......nora dah hilang ingatan...terlalu asyik kena korek.....aku korek dari satu jari jadi dua, tiga dan aku dengar nora mengerang kesedapan....lalu aku pon terfikir untuk cuba masukkan batang aku ke lobang puki dia yng dah teruk aku korek dari tadi......nora masih mengerang kesedapan penuh nafsu....tanpa dia sedari.aku pon masukkan sedikit demi sedikit batang aku ke puki dia......nora masih lagi kebingungan dah meraung kesedapan....tiba2 dia bisikkan pada ku agar masukkan aje batang aku ke pukinya.....mendengar katanya itu aku pon mengatakan yng batang aku itu telah pon masuk ke lobang pukinya itu ,dia terperanjat kerana tidak menyangka yng aku telah pon memasukkan batang aku itu.
setelah mendapat kebenaran,aku pon apa lagi....memulakanlah kerja sorong tarik dng penuh ghairah dan bersemangat.....nora jelas kelihatan puas diwajahnya....selang setengah jam 20 minit kemudian nora pon mengatakan yng pukinya tu rasa lain je...macam ada benda yng nak keluar....aku pon bertambah rancak sorong tarik dan aku cabut batang aku dan lepaskan air mani aku di atas badan dan mulut nora dan dia hisap bersih air yng tinggal di batang aku itu.
selesai je dia pon menyatakan kekesalanya mengizinkan aku main dia tadi,kerana takut hamil..tapi aku menenangkannya dng berkata agar dia jng bimbang pasal selagi air aku tak lepaskan didlm tak de ape yng nak dirisaukan.
selepas kejadian itu aku dan nora sering lakukan tak kira dimana kita akan lakukan dimana saja asalkan tiada yng melihat dan pengalaman sex aku yng paling menarik ialah bila emak bapak dia pegi keluar negeri satu bulan.....rumah dia tu dah jadi macam rumah aku, dan aku dan nora dah macam laki bini......begitulah seterusnya aku dan nora sehingga dia meninggalkan aku kerana ikut pilihan org tuanya,tapi aku tak kisah pasal aku dah terlalu puas main dng dia.......

DJilat Blogspot dotCom, DJilat.blogspot.com, Jawatan Kosong Kerajaan, Gosip Artis Selebriti Malaysia / Antarabangsa, Isu Semasa, Pelik Tapi Benar, Mistik & Paranormal, Feminin & Kecantikan, Maskulin & Seksual, Cinta & Perkahwinan, Lawak Jenaka, Resepi Online, Cerita Seks, Cerita Lucah, Cerita Dewasa, Awek Melayu Boleh