Kak Leha

Buat pertama kali nya saya menjamah tubuh seorang perempuan ialah ketika saya berusia 15 tahun.Pada ketika itu saya mendiami disebuah rumah flet bersama keluarga saya.
Jiran saya Kakak Leha isteri seorang drebar lori telah benar-benar memberikan saya pengalaman yang baru yang selama ini ujud di dalam mimpi dan bayangan saya sahaja.Umurnya sekitar 29 kalau saya tak silap, berkulit putih, rambut panjang sampai ke pinggang. Potongan badannya sungguh seksi.Kakak Leha sering ditinggalkan sendirian oleh suaminya yang sering bekerja sebagai pemandu lori dan kadang-kadang sampai tiga hari. Kakak Leha yang saya kenali ini sangat peramah dan mesra dengan keluarga saya, punyai seorag anak kecil berusia 2 tahun dan amatcomel.
Kadang-kadang ibu sering menyuruh saya menghantarkan kuih atau gulai kerumah Kakak Leha,sebagai kebiasaan masyarakat berjiran. Dalam adik beradik, saya yang sering disuruh oleh ibu kerana sifat rajin saya Hendak dipendek kan cerita, pada suatu petang sewaktu saya selesai pulang dari sekolah ,saya disuruh ibu untuk menghantarkan bungkusan kuih ke rumah Kak Leha. Seperti biasa saya tidak pernah membantah. Tanpa menukarkan pakaian saya pun terus berjalan ke rumah Kakak Leha. Setibanya saya disana saya pun ketuk pintu rumahnya. " Kak..ooo Kak.!!" laungan pertama saya tidak dijawab, sekali lagi saya meneriak dan kali ini terdengar sayup-sayup suara Kak Leha dan sekejap itu pintu pun dibuka. Rupanya kak leha baru selesai mandi. " Ehh..apalah susah-susah nih.." saya tersenyum sambil menjeling dada Kak Leha yang gebu dan mengiurkan.Kak Leha cuma berkemban sahaja waktu itu dengan rambutnya yang masih basah, disambutnya bungkusan saya dengan kedua-dua tangan nya. Tak semena-mena kain kemban batik lusuhnya terjatuh menggelongsor kebawah. Aduh!! berderau dada saya melihattubuh Kak Leha yang terlanjang tanpa seurat benang didepan mata saya.Sempat juga saya mencuri lihat pada bulu kemaluannya yang lebat keperang-perangan sebelum dia menarik kain kembannya keatas semula. Dengan bersahaja sahaja dia berpusing masuk semula kedalam dan meninggalkan saya terkulat-kulat didepan pintu.
Saya seperti biasa akan duduk sebentar di ruang tamu sambil membaca majalah. "Kak si Ayumana Kak? Tidur ke..tak nampak pun?" saya mula bersuara, menanyakan anaknya yang comel itu. Biasa nya jika ada Ayu mesti mendapatkan saya untuk bermanja-manja."Ayu dah tidur kat biliknya..dia tak berapa sihat hari ini"Sekejap tau Kak Leha keluar semula dan sudah berpakaian kain batik dan T'shirt merah. Sambil senyum tersipu-sipu dia bersuara "Hah..! itu baru nampak sekejap sudah terlopong mulut, belum dapat pegang lagi tu.." Berderau darah saya kali kedua bila Kak Leha mencabar saya begitu,saya kira dia malu tapi mengutuk saya pulak. " Tak Adelah !" saya cuba melindung rasamalu saya. Muka saya merah sudah. "Alah takkan boleh pegang kut, nanti abang Din kerat-kerat saya nanti.""Ish..jangan lah bagi tau dia kalau dapat pegang pun." terasa kelakian saya tercabar."Kak Leha nanti saya pegang betul-betul nanti" kata saya. Semangat jantan saya mulamemanas. Sambil berdiri saya mengacah hendak memeluk Kakak Leha.
"Ewah..berani marilah ..tapi jangan bising-bising nanti Ayu terjaga pulak." Sambil Kak Leha berjalan pantas kebiliknya. Tanpa berfikir panjang saya terus bingkas kebilik KakakLeha.Di situ bermula lah adegan panas yang sangat memberahikan. Tubuh kak Leha saya tindih diatas katilnya.Terasa kemaluan saya keras didalam seluar menekan dipangkal peha kak Leha. Kakak Leha memberi saya peluang meraba dimana sahaja yang saya mahu.Matanya sengaja ditutupnya agar saya tidak berasa malu. saya cium seluruh sudut-sudut ditubuhnya terutama di celah kelangkangnya. Kemaluannya sungguh tembam dan berbau aroma mandian sabun. Dia mengerang lembut bila liang kemaluannya saya jilat dan cium. saya sudah tidak sabar lagi bila pakaian saya semua saya buka dengan cepat. Kak Leha tergelak kecil bila melihat saya terketar-ketar meletakkan batang kemaluan saya di lubangfarajnya. " Kak..Masuk ye.." aku bertanya."Ialah takkan tak boleh pulak, dah bagi raba, cium , jilat pun sudah..heehee" dia tergelak lagi. Mula-mula terasa panas kepala kemaluan saya apabila memasuki lubang faraj Kak Leha. Kak Leha mendongak ke atas apabila kemaluan saya terus masuk sampai ke pangkal farajnye. Dalam juga lubang faraj ni ye pikir saya dalam hati.Kami saling tekan menekan, cium mencium . Mulut Kak Leha tak henti-henti mengerang kesedapan. Adegan ini berlalu selama 5 minit apabila tiba-tiba air mani saya terpancut di dalam faraj Kak Leha. Kak Leha tersenyum melihat saya mengelepar.
Selepas itu saya dijamu oleh kak Leha didapurnya dengan Air tin dan kuih biskut. Kira setengah Jam selepas itu saya mula naik nafsu semula. Saya renung mata Kak Leha dalam-dalam,dia tersenyum sahaja tanda faham. Kali ini kami bersetubuh dilantai dapur.Sungguh kuat bunyi hentakkan kami berdua bila sama-sama menekan dan mengangkat punggung. Puting Kak Leha saya isap sekuat-kuatnya. Kali ini saya lebih pandai sikit dari yang pertama tadi.
Semenjak itu saya selalu kerumah Kak Leha , terutama apabila suaminya abang Din tiada dirumah.Dan adakalanya saya main dengan Kak Leha sambil berdiri di belakang pintu untukmengelakkan anak kecilnya Ayu perasan.

DJilat Blogspot dotCom, DJilat.blogspot.com, Jawatan Kosong Kerajaan, Gosip Artis Selebriti Malaysia / Antarabangsa, Isu Semasa, Pelik Tapi Benar, Mistik & Paranormal, Feminin & Kecantikan, Maskulin & Seksual, Cinta & Perkahwinan, Lawak Jenaka, Resepi Online, Cerita Seks, Cerita Lucah, Cerita Dewasa, Awek Melayu Boleh