Janda Sepi

Inilah pengalaman pertamaku dalam soal sex..aku tinggal di sebuah kg yang agak ramai juga penduduknya dan kerjasama masyarakat kg mmg akrab.Jika ada kenduri maka ramai yang akan dtg membantu.suasana begini membolehkan kami saling mengenali antara satu sama lain.Ketika inilah aku akrab dengan maksu Jah(m jah)...m jah adalah ibu tgl yang mmpyai 3 org anak,2 org anaknya sdh bekerja dan tgl d kl cuma yang kecil berumur 4 thn..suatu petang ibuku memanggilku dan meminta aku menolong m jah membwa anaknya ke klinik.mulanya aku malas gak tp disbkan dia mgkn perlu prtlgan aku gagahi juga.m jah mmpyai sebuah van peninggalan arwah suaminya jadi dgn van itulah aku mbwa dua beranak itu ke pekan.wlupun aku tiada lesen tp badanku agah besar maka org x akan mygka aku msh 15 thn..selesai mengambil ubat kami bertolak pulang.prjalanan dr pekan ke kg aku sejauh 20 km dan melalui kebun kelapa sawit di sepanjang jalan..waktu itu jam dah pukul 7.30 malam.Tanpa di duga van buruk m jah meragam d prtengahan jalan,hari makin gelap aku jadi gelabah.m jah cuba tenangkan aku" jgn risau Lem nt ada org lalu sini kita mta tlg tgkkn van ni "wlupun badan aku besar tp aku agak penakut juga, ya la kan gelap tgh kebun sawit pulak..anak m jah dah trlena.aku yg penakut ni dtg duduk rapat dgn m jah,m jah pulak peluk rapat lagi bg mnngkan prsn aku.."lem kau x prnh kena pelok dgn permpuan ke sblm ni?"..X pnh maksu..mak saya pun dah lama saya x pelok cuma masa hari raya je"..ooo ni maksu pelok ni ko x rasa apa2 ke?.." tak maksu..cuma segan sikit la sb maksu pun muda lagi" saja2 aku bodek .." kalau ko sejuk meh masuk dlm kain maksu baru panas sikit"..aku yg penakut dan mmg sejuk kat kwsn tu terus ikut ckp m jah..masa kat dalam kain m jah aku mula terasa sesuatu bergerak mncari sesuatu juga..aku cuba tepis rupanya tgn m jah.."eh lem ko dok diam2 maksu nk bg ko tenang skit..m jah terus gngam konek aku"wah besar gak pistol ko lem" boleh maksu main jap? aku hya diam..mula2 rasa malu gak pastu rasa best pulak..m jah melurut ke bawah kain batiknya terus mengulum konekku yg dah menegang..dia menjilat seluruh batangku..mghisap kepala konekku dan menjolok2 lidahnya ke dalam lubang kencing aku..uuuh nikmat yg x terungkapkan..habis telor aku di kulumnya..aku rebahkan kusyen dan dgn cepat dia menolak kedua kakiku ke belakang..dia menghisap bagaikan harimau lapar..nyam..nyam mum..mum..macam2 bunyi keluar..bila kakiku ditolak menjulang ke belakang maka punggungku terangkat ke atas..m jah makin mgganas dia menjilat lubang jubur aku..di jolok lubang jubur aku dengan lidahnya..menggerudi terus .."eh maksu kotor la.." "tak pe nanti berus gigi berus lidah skali..eh ko diam dah lem"biar maksu buat..lama m jah jilat lubang jubur aku..aku lak mmg best sgt..nikmat yg x terkata..m jah bangun dia naik bertinggung atas muka aku.."sekarang ko jilat pepet maksu"..aku yg dah mmg hlg arah terus jilat pepet m jah..aku jolok lidah aku dalam2 kt lubang pepet m jah..aku nmpk bdn m jah bergetar kesedapan ...oooh lem ko mmg pandai lem lagi lem lagi..aku jilat lagi biji dia aku jilat gak lubang jubur dia yg tadinya aku agak kotor gak..aku jilat hingga bersih...5..6..urat bulu mjah dah termsk dlm mulut aku..dah puas m jah gomol aku kt muka dia bertinggung lak atas konek aku..cruuup masuk terus..dia kerjakan aku macam naik kuda..pap..pap..pap.."nt nak pancut lem ckp kt maksu ye".."eh maksu nak pancut dah ni..m jah cabut dah duduk hisap konek aku hga aku terpancut kat dalam mulut m jah..m jah telan semua air mani aku,yang meleleh kat peha aku pun dia hirup semua..ssllruuup..teruna aku hilang di tangan janda sepi..peristiwa itu mmbuatkan aku lbh mesra dgn m jah..klu dia ada kesusahan aku pasti segera dtg menolong..inilah pglaman pertamaku..kini aku ada byk lg pglaman yg menarik..yang peliknya aku x bernafsu dgn pelacur atau gro yg mmg bergetah..kerana mereka melayan kerana duit..itu yg mbuatkan otakku x boleh hantar arahan ke konekku spya bangun..

DJilat Blogspot dotCom, DJilat.blogspot.com, Jawatan Kosong Kerajaan, Gosip Artis Selebriti Malaysia / Antarabangsa, Isu Semasa, Pelik Tapi Benar, Mistik & Paranormal, Feminin & Kecantikan, Maskulin & Seksual, Cinta & Perkahwinan, Lawak Jenaka, Resepi Online, Cerita Seks, Cerita Lucah, Cerita Dewasa, Awek Melayu Boleh