Ghairah Mak Tiri

Cerita ni berlaku masa aku tengah SPM. Bapa aku baru kahwin dengan seorang perempuan. Punyalah lawa. Umur dia 26 tahun. *Body* dia ffuuhhh... mengancam. *Dressing* pulak boleh tahan. Kalau bapa aku kerja malam... lagi teruk... naik terjojol biji mata aku.

Ada sehari tu, aku baru balik sekolah. Kebetulan pula bapa aku tak ada kat rumah. Yang ada mak tiri aku saja. Aku sampai rumah masa dekat nak maghrib. Maklumlah, kelas tambahan. SPM kan dah dekat. Masa aku masuk rumah, mak tiri aku tengah tengok VCD. Tak tahulah cerita apa.Tapi bila dia sedar saja aku, balik cepat-cepat dia tutup.

Aku pun buat tak kisah sajalah. Terus aku pergi dapur ambik air. Dia ikut aku dari belakang. Lepas tu dia tanya aku nak makan ke. Kalau nak dia boleh tolong siapkan. Aku kata tak payahlah. Lepas minum, aku pergi depan. Terus capai *remote*. Aku *on* *VCD player* yang mak tiri aku tengok tadi. Terperanjat beruk aku. Cerita *blue *rupanya. Tergamam aku sekejap.

Apa taknya. Selama aku hidup. Tengok benda-benda macam tu memanglah tak pernah. Melancap tu jauhlah sekali.. Terus konek aku naik. Mak tiri aku terdiam. Lamalah juga kita orang senyap. *Last-last *dia datang kat aku. Dia cakap tengok suka-suka saja.. Apa salahnya. Tiba-tiba dia ramas tangan aku. Masa tu aku rasa macam kena karan saja. Dia cakap, apa kata kalau kita tiru macam yang dalam tv tu. Tiba-tiba terus dia terkam aku.

Cium mulut aku. Aku pun tak bolehlah nak mengelak lagi. Punyalah syok masa tu. Lidah dia masuk dalam mulut aku.. Mulut dia pula tak berhenti-henti hisap air liur aku. Nikmat dia... fuuhhhh... tak boleh nak cerita. Tangan aku pula peluk pinggang dia. Ada tu... sampai aku rasa sesak nafas. Apa taknya. Lamalah jugak dia hisap mulut aku. Mak tiri aku ni memang best. Banyak pengalamanlah katakan.Sudahlah tu, sambil lidah dia jilat pipi aku, tangan dia dah mula buka butang baju sekolah aku. Bila terdedah saja dada aku, terus dia tarah dengan lidah dia. Tangan dia pulak gentel puting aku. Punyalah *best* dia jilat. Sampai basahlah juga bulu dada aku yang baru nak tumbuh tu. Lepas tu bila tangan dia dah puas gentel puting aku, dia buka pula seluar sekolah aku. Dia keluarkan konek aku yang tegang gila tu.

Masa dia pegang konek aku,aku rasa macam nak kencing saja tapi aku tahan. Dia usap kepala konek aku perlahan-lahan. Dia baringkan aku kat sofa. Lepas tu dia masukkan konek aku dalam mulut dia. Masa tu badan aku tersentak-sentak. Aku rasa itulah kali pertama aku *feel* nikmat yang tak terkata. Aku pejamkan mata. Mulut aku pula tak berhenti-henti mengerang.Mak tiri aku terus hisap konek aku. Dia sorong tarik kat dalam mulut dia. Masa dia hisap tu, dia kemutkan mulut dia pada batang konek aku. Itu yang buat aku lagi tak tahan. Lepas tu dia berhenti. Aku ingatkan dah habis dah. Rupanya dia dah duduk atas perut aku.

Dia pegang konek aku yang basah dengan air liur dia tu. Lepas tu dia masukkan ke dalam lubang pantat dia. Pppppeeehhhh.... gegaran nikmat yang memang *best* sekali. Lagilah kuat aku mengerang. Baju aku memang dah basah dah dengan peluh. Badan aku pula berminyak-minyak. Macam baru lepas main bola.Mak tiri aku pula terus henjut aku. Sambil henjut tu, dia kemutkan pantat dia. Punyalah nikmat.

Aku pulak rasa macam nak kencing. Aku *sound* mak tiri aku, aku cakap nak pergi t*oilet* sekejap tapi mak tiri aku tak bagi. Dia keluarkan konek aku dari dalam lubang dia. Lepas tu dia goncang. Dia cakap lepaskan. Aku pun fikir balik, takkan nak kencing kat situ. Sebab dah tak tahan sangat aku pun pancutlah tapi pelik sikitlah.

Masa aku pancut tu, aku rasa punyalah nikmat. Sampai aku meraung macam nak menangis. Air aku pula pekat semacam. Warna putih. Adalah dalam secawan keluar.Bila dah sudah tu, mak tiri aku bagi tahu kat aku, aku bukannya nak kencing tapi nak capai *orgasm*. Oooo barulah aku faham. Aku senyum. Lepas tu mak tiri aku pula jilat air mani kat kepala konek aku sampai licin....

DJilat Blogspot dotCom, DJilat.blogspot.com, Jawatan Kosong Kerajaan, Gosip Artis Selebriti Malaysia / Antarabangsa, Isu Semasa, Pelik Tapi Benar, Mistik & Paranormal, Feminin & Kecantikan, Maskulin & Seksual, Cinta & Perkahwinan, Lawak Jenaka, Resepi Online, Cerita Seks, Cerita Lucah, Cerita Dewasa, Awek Melayu Boleh