Cipap Berlendir

Aku baru jer balik dari berburit ngan awek aku... Kalu dulu tu cuma ringan - ringan jer.. Tapi tak sangka malam ni aku kehilangan teruna aku pada awek yang aku paling sayang .... Isk.. Isk... Aku ni lebih kurang dah kena rogol ler ni...Nak adu kat polis takut pula aku kena tahanan reman nanti.. So dah ler nyiksakan aku... Rasa nak buat lagi lak...Ceritanya macam ni.... Tadi kami pergi makan-makan.. Kemudian tu lepak ler kejap kat tepi pantai.. Mula tu kami cuma berpelukan jer... Tah macam mana dia dah letak kankang dia kat peha aku sambil mulut tengah kiss mulut aku... Aku terasa kelentit dia yang tengah suam dan mengeras tu menyentuh lembut seluar slack aku...Dah lembut...suam basah.... terasa mengemut jer kena peha aku... Adik aku kat dalam tu dah mula menjenguk keluar dari underware aku... Aku dah agak adik aku sure nak jumpa kawan dia yang dok main atas peha aku tu...Aku pun mula ler meramas tetek dia ... Dia mendengus panas mengena leher aku... A ku menyingkap skirt dia dan memasukkan tangan aku mencari biji kelentit dia dan mengutil-ngutil manja.. Cipap dia dah basah...Aku memasukkan jari hantu aku kedalam cipap dia yang berair tu.. Hangat dan terasa dinding butir dia yang lembut dan berketak tu... Dia membuka zip seluar aku dan meramas kepala adik aku... Adik aku ni pun dah basah ngan air mazi aku ni.. Dia mengambil jari dia dan menjilat jari dia yang ada air mazi aku tu...Dia kata dah tak tahn lagi ni... Marilah kita main...AKu tak mahu membuang masa lagi dan terus jer selak skirt dia.. Seluar dalam tak yah buang dia selak sikit jer dah nampak cipap dia... Tapi aku tak nampak sebab bulan malam ni gelap sikit....So dia tarik adik aku celah kelangkang dia dan masukkan dalam cipap dia... Srupppppp masuk.... Terasa adik aku menyorong masuk ke dalam cipap dia yang berlendir dan hangat tu... Aku mula menghayun adik aku keluar masuk.. Kekadang tu adi aku ter miss keluar.. Jenuh ler dia mengambil dan menjolok masuk balik... Maklum lah buat cara tak selesa...Tapi awek aku ni memang banyak air keluar agaknya dah dua kali kut.. Basah underware dia ngan air dia ajer ler...Aku masih macam bau lagi bendalir yang keluar dari butir dia tu.. Air burit ler tu...Dah 15 minit main aku rasa nak terpancut jer... Cepat-cepat aku cabut dan mengoncangkan dengan aku.. Hush..tush.. terpancut sekaki di depan aku ... Awek aku cuma mengosok-gosok batang adik aku tu ngan tangan dia ....Dan menyapu kepala adik aku ngan krim yang aku buat tadi.. terkemut-kemut lubang jubur aku ketika awek aku mengusap-usap kepala adik aku...Bila dah sudah...... Aku rasa kesal juga... Macamana la kalau dia ni tak jadi kahwin ngan aku... Apalah yang nak dia bagi malam pertama kalau kami kahwin nanti... Pada awek yang membaca ni aku nasihat elok ler kau orang main sendiri...Kalau main sendiri pun keluar air serupa tu juga.....Kalau tak setuju kau orang balas ler jawapan kau orang pada Jawapan pada Cipap Lendir Awek ku... Samada setuju ker tak setuju main sendiri atau main ngan boyfriend yang lebih awak semua suka...? OK jawab tau...

DJilat Blogspot dotCom, DJilat.blogspot.com, Jawatan Kosong Kerajaan, Gosip Artis Selebriti Malaysia / Antarabangsa, Isu Semasa, Pelik Tapi Benar, Mistik & Paranormal, Feminin & Kecantikan, Maskulin & Seksual, Cinta & Perkahwinan, Lawak Jenaka, Resepi Online, Cerita Seks, Cerita Lucah, Cerita Dewasa, Awek Melayu Boleh