Asmara Cikgu Hayati

Cikgu norhayati adalah seorang guru disebuahsekolah menengah di bandar t.cikgu norhayati berumur 24 tahun dantelahpunmendirikan rumahtangga.suaminya berumur 27 tahun dan bekerja sebagaipegawaibank.cikgu norhayati mempunyai bentuk badan yg boleh dikatakanmenarik.buahdadanya pejal dantajam.punggungnya pula lentik.rambut cikgu norhayati adalah separasbahusahaja.cikgu norhayati dan suaminya masih belum mempunyai anak.merekabaru 2thn mendirikan rumahtangga.ramai juga lelaki yg tertarik dengan cikgunorhayati, tapi cikgu norhayati langsung tak layan memandangkan diasudahbersuami.cikgu norhayati selalu memakai baju kurung sutera bila keluarmengajar.cikgu norhayati juga bertudung.mereka tinggal di sebuahkawasanperumahan.inilah antara kisah2 yg terjadi pada cikgu norhayati semasamerekatinggal di kawasan perumahan tersebut.>>kisah 1:cikgu norhayati dan jiransebelah.>> [permulaan]>> petang itu setelah pulang darimengajar, sepertibiasa cikgu norhayati menunggu suaminya untuk datang menjemputnyapulangkerumah.tiba2 hp cikgu norhayati berbunyi.rupanya hari itu suaminyatidakdapat menjemputnya pulang kerana terpaksa bekerja overtime.terpaksalahcikgunorhayati menunggu teksi untuk pulang hari tu.sedang cikgu norhayatimenunggu teksi itu, sebuah van berhenti didepan cikgunorhayati.rupanyapemandu van itu adalah abg mat, jiran sebelah rumahmereka.abg mat berumur 40 thn dan telah berkahwin serta mempunyai 5 organak.>> "eh cikgu, nak kemana ni?marilah abg mat tumpangkan" ucap abgmatkepada cikgu norhayati. "tak apalah abg mat, biar saya tunggu teksiajer.nanti menyusahkan abg mat pula" balas cikgu norhayati."eh susahapanyapula, marilah.lagipun susah nak dapat teksi waktu begini" ucap abg matlagi.cikgu norhayati pun berfikir sejenak lalu bersetuju menerimapelawaanabg mat.sepanjang perjalanan mereka byk mendiamkan dirisahaja.cikgunorhayati lebih suka melihat pemandangan sepanjangjalan.tapi lain pula yg bermain di fikiran abg mat.mata abg mat asyikmenjeling ke arah buah dada dan paha cikgu norhayati sahaja.cikgunorhayatilangsung tidak menyedari perbuatan abg mat itu.abg mat sebenarnya telahlamamengidamkan tubuh cikgu norhayati.nampaknya hari ini dia bertuah keranadiaakan mendapat tubuh yg telah lama dihajatkanya itu.kepala abg mat mulamemikirkan rancangan jahat untuk meratah tubuh cikgu norhayati padahariitu."hehe, siaplah kau sekejap lagi, aku akan jadikan kau hamba nafsuku"bisikhati> abg mat.>> "cikgu, kita singgah dikedai N kejap yer, sebab orgrumahabg mat pesan suruh beli gula" kata abg mat.cikgu norhayati hanyamenganggukkan kepala bersetuju dengan abg mat.lagi pun dia yg menumpangvanabg mat hari tu.apa salahnya fikir cikgu norhayati."cikgu tunggu sinikejapyer, saya nak pergi beli sekarang".>> "baiklah" jawab cikgu norhayatipendek.abg mat sebenarnya bukan turun untuk membeli gula, tetapi membelipilperangsang untuk melaksanakan rancangan jahanya pada cikgunorhayati.setelahselesai membeli pil perangsang, abg mat membeli pula 2botol airoren.dia memasukkan beberapa biji pil perangsang kedalam air oren untukcikgu norhayati.abg mat pun kembali semula kedalam van.>> "nah cikgu, minumdulu.gula dah habis pula kat kedai ni.terpaksa kita pergi ke kedai ygjauhsikit tu" ucap abg mat sambil menghulurkan botol air oren yg telahdicampurdengan ubat perangsang itu tadi.cikgu norhayati mengambil botol airoren itusambil mengucapkan terima kasih.memang dia dahaga sejak lama menantiteksitadi.air oren didalam botol terus disedut hingga separuh.abg mattersenyumsinis bila melihat air oren itu diminum hingga separuh.abg mat pastisekejaplagi dia akan mendapat tubuh cikgu norhayati.abg mat pun meneruskanperjalanan.dia sengaja mengambil jalan pintas melalui ladang kelapasawitkerana jalan itu jarang digunakan oleh org ramai.nanti mudahlah untukdiamengerjakan tubuh cikgu norhayati.>> setelah 5 minit, cikgu norhayatimulamerasakan badannya panas.dia merasa kepalanya khayal.semakin lamasemakinkuat perasaan ghairah yg memuncak dalam dirinya.cikgu norhayati mulataksenang duduk.abg mat perasan akan perubahan cikgu norhayati.hatinyamelonjakgembira.cikgu norhayati merasakan pantatnya telah berair.seluardalamnyajuga telah dirasakan lembab.abg mat membelok masuk ke sebuahlorong.cikgunorhayati langsung tidak menyedari dimana dia beradasekarang kerana dirinyatelah dikuasai perasaan ghairah yg teramat sangat.abg mat punmemberhentikanvannya.dia mengeluarkan perakam video mini dari belakang vannya lalumenekanbutang 'record'.>> abg mat terus menjatuhkan tempat duduk cikgunorhayatilalu dengan rakusnya menerkam lalu mengulum lidah cikgunorhayati.cikgunorhayati terkejut dengan perbuatan abg mat itu, tapidia sendiri sudah takberdaya untuk menghalang perbuatan abg mat terhadap dirinyaitu.hatinya meronta2 supaya abg mat menghentikan perbuatannya itu, namuntubuh badannyaseakan2 menerima segalanya kerana kesan ubat perangsang yg telahmeresapkedalam badannya.abg mat terus menghisap lidah cikgu norhayati denganrakussekali hinggakan meleleh2 air liur cikgu norhayati di celah2 bibirmereka ygsaling bertautan itu.kedua belah tangan abg mat meramas2 buah dadacikgunorhayati yg pejal itu dengan semahunya.memang dia telah lamamengidamkanbuah dada cikgu norhayati itu.cikgu norhayati merengek2 lemah apabilabuahdadanya dirangsang sebegitu rupa oleh abg mat.baju kurung cikgunorhayatipun disingkap perlahan oleh abg mat.bra cikgu norhayati terus ditarikolehabg mat lalu tersembullah buah dada cikgu norhayati> yg mekar itu.abgmatterus mengentel2 puting cikgu norhayati yg berwarna coklat mudaitu.sebelahdigentel, sebelah lagi dihisap, dijilat dan digigit oleh abgmat.inilah kali pertama buah dada cikgu norhayati dinikmati lelaki lainselain suami tersayang.cikgu norhayati merayu agar abg mat menghentikanperbuatannya itu namun langsung tidak diendahkan oleh abg mat.setelahpuasmenikmati buah dada cikgu norhayati, abg mat pun menyingkap kain bajukurungcikgu norhayati dan melondehkan seluar dalam cikgu norhayati.jari2 abgmatyg kasar itu terus menjolok2 kedalam lubang pantat cikgunorhayati.semakinkuatlah rengekkan cikgu norhayatikedengaran. abg mat melajukan jolokkan jarinya ke pantat cikgunorhayati.beberapa ketika kemudian badan cikgu norhayati punmengejang.cikgu norhayati telahklimaks.air dari pantat cikgu norhayati begitu banyak hinggakan basahtempatduduk van abg mat.air pantat cikgu norhayati yg melekat di jari abg matdisuakan kemulut cikgu norhayati.cikgu norhayati terpaksa> menghisapjariabg mat yg dipenuhi air pantatnya sendiri.abg mat pun membuka zipseluarnya, lalu keluarlah batang abg mat yg hitam lagi gemukitu.terkejutcikgu norhayati melihat batang abg mat kerana batangsuaminya pun taksebesar itu.abg mat terus menarik kepala cikgu norhayati dengan kasarlaludisumbatkan batangnya yg tegang itu kedalam mulut cikgunorhayati.cikgunorhayati terpaksa membuka mulutnya luas2 supaya batangabg mat itu dapatmasuk kedalam mulutnya yg kecil comel itu.setelah 10 minit cikgunorhayatimelakukan blow-job ke batang abg mat, abg mat pun klimaks.5-6 daspancutanpadu air mani abg mat kedalam mulut serta muka cikgunorhayati.tersedakcikgu norhayati kerana tertelan air mani abgmat.air mani abg mat mengalir membasahi tudung cikgu norhayati yg telahsengat semasa cikgu norhayati tunduk melakukan blow-job itu tadi.abgmattersenyum puas kerana telah berjaya menodai kesucian diri cikgunorhayati ygtelah menjadi isteri org itu.abg mat ingin meneruskan lagi> perbuatansumbangnya itu tapi cikgu norhayati memujuk kerana hari telah malam dansekejap lagi pasti suaminya pulang.tentu suaminya risau sekiranya diatiadadirumah.abg mat setuju tapi dengan syarat cikgu norhayati mesti sediamelayani nafsunya bila2 masa saja.kalau tidak pita rakaman aksi cikgunorhayati sedang menghisap batang abg mat itu akan diserahkan kepadasuaminya.cikgu norhayati terpaksa bersetuju dengan syarat abg mat itudenganberat hati sekali.abg mat pun memandu van mereka pulang ke kawasanperumahanmereka.puas hati abg mat.cikgu norhayati pula serba salah dengan wajahygdipenuhi tompokkan air mani abg mat yg telah kering...>> setelahkejadian diladang kelapa sawit hari itu, cikgu norhayati cuba untuk mengelak daribertemu dengan abg mat, jirannya itu.apabila waktu ptg, semasa suamicikgunorhayati membasuh kereta, memang abg mat sengaja datang ke tepi pagarmerekalalu berbual2 dengan suami cikgu norhayati.melihat kehadiran abg matitu, cikgu norhayati terus masuk kedalam rumah.sumai cikgu norhayatitidakmengesyaki apa2 walaupun abg mat telah berjaya menikmati tubuhisterinyaitu.tetapi, lama kelamaan suami cikgu norhayati berasa aneh juga keranasetiap kali abg mat datang berbual, pasti cikgu norhayati akan masukkedalamrumah.suami cikgu norhayati bimbang sekiranya perbuatan cikgu norhayatiitumenyebabkan jiran mereka itu berkecil hati.hinggalah pada suatuptg, suamicikgu norhayati menjemput abg mat untuk makan malam dirumah merekakeranaisteri abg mat pulang ke kampung.yang tinggal hanya abg mat dengan 5organaknya sahaja.abg mat apa lagi, dengan senang hati menerima pelawaansuamicikgu> norhayati.didalam kepalanya mula memikirkan apa yg bakaldilakukanpada cikgu norhayati dirumah cikgu norhayati sendiri malam nanti.>>"abg dahpelawa abg mat untuk makan malam bersama kita malam ni, kesian dia, isteridia balik kampung, takde org nak masak untuk dia" kata suami cikgunorhayati.hati cikgu norhayati berdebar apabila memikirkan bahawamerekaakan makan semeja malam nanti.namun begitu hati cikgu norhayati legajugakerana dia memikirkan bahawa suaminya juga ada bersama mereka, takkanabg matdapat melakukan apa2 kepadanya.>> malam itu tepat jam 9 malam, abg matpundatang dengan 5 orang anaknya.suami cikgu norhayati menyambut merekadengangembira tanpa menyedari abg mat mempunyai niat serong terhadapisterinyaitu.sementara menunggu cikgu norhayati menghidangkan makanan, merekaberbual2dahulu sambil menonton tv.anak2 abg mat semuanya kelihatan begitu mesradengan suami cikgu norhayati.anak abg mat yg sulung berumur 19 tahun, manakala yg paling kecil sekali berumur 13 tahun.mata abg matmenjeling2kearah dapur untuk melihat tubuh cikgu norhayati.malam itu cikgunorhayatimemakai baju kebaya ketat berwarna hijau muda.cikgu norhayati jugamengenakan tudung hijau agar padan dengan kebayanya.abg mat menelan airliurapabila melihat punggung cikgu norhayati yg padat disebalik kainkebayanyayg ketat itu.cikgu norhayati perasan yg mata abg mat selalu memandangkearahbuah dada dan juga pantatnya malam itu, tapi cikgu norhayati buat taktahusahaja kerana dia yakin abg mat takkan berani melakukan apa2terhadapnya>kerana suaminya ada bersama.>> waktu makan pun tiba.suami cikgunorhayatimakan sambil berbual mesra dengan abg mat serta anak-anaknya.cikgunorhayatipula lebih byk mendiamkan diri dari turut serta dalam perbualanmereka.sedang mereka menikmati makan malam itu, tiba2 anak abg mat ygberumur13 tahun itu dengan tidak sengaja telah terlanggar gelas minumannya.airygtertumpah dari gelas itu mengalir lalu mengenai kain kebaya cikgunorhayati.habis basah kain cikgu norhayati terkena air oren.abg matsegeramenunjukkan sikap baiknya pada suami cikgu norhayati dengan memintamaafberkali2 atas kesalahan anaknnya itu.suami cikgu norhayati berkata takmengapalah kerana dia bukan sengaja.cikgu norhayati pun meminta diriuntukkedapur kerana ingin membersihkan kainnya yg basah itu.mata abg matmemerhatikan setiap ayunan punggung cikgu norhayati sewaktu cikgunorhayatimelangkah menuju ke dapur.>> "eh tiba2 perut saya ni buat halpula, bolehsaya gunakan tandas sekejap?" tiba2 sahaja abg mat bersuara kepadasuamicikgu norhayati."boleh, apa salahnya, tandas dibelakang, masuk teruskedapurdan pintu yg paling tepi sekali" balas suami cikgu norhayati.abg matterusbangun menuju kedapur dengan rancangannya untuk menjamah tubuh cikgunorhayati lagi.>> didapur pula, cikgu norhayati sedang mengelap kainkebayanya yg telah dibasahi air oren itu.habis bahagian pahanyabertompok2kerana kesan air oren itu.cikgu norhayati tidak menyedari yg abg mattelahberdiri dibelakangnya.dengan tiba2 tangan abg mat yg kasar itu memelukcikgunorhayati dari belakang sambil meramas2 buah dada cikgu norhayatidengankuatnya.cikgu norhayati tergamam dengan perbuatan abg matitu.cikgunorhayati membuka mulut untuk menjerit, tapi dengan pantasnyatangan abg matmencekup mulut cikgu norhayati.>> "kalau cikgu nak suami cikgu tahutentangapa yg telah kita lakukan di ladang hari tu, cikgu jeritlah.saya takkisah, yang rugi cikgu, bukan saya, hehehehe..." ugut abg mat pada telingacikgu norhayati."kalau cikgu nak rahsia cikgu selamat, lebih baik cikguikutsaja cakap saya" kata abg mat lagi.tangan abg mat terus memerah danmeramasbuah dada cikgu norhayati.perlahan2 abg mat melepaskan cengkamantangannyadari mulut cikgu norhayati setelah dia yakin cikgu norhayati tidak akancubamenjerit lagi.air mata cikgu norhayati mengalir kerana dia bimbangsekiranyasuaminya akan masuk kedapur dan melihat dirinya yg sedang digomoli olehabgmat itu."tak guna cikgu menangis, baik cikgu berikan kerjasama, nanticikgupun akan merasa puas juga" kata abg mat lagi sambil menekankanbatangnya ygtelah keras didalam seluarnya itu ke alur punggung cikgunorhayati.tanganabg mat kini telah membuka 2 butang atas baju kebayaketat milik cikgunorhayati.tangannya terus menyusup kedalam bra cikgu norhayati> lalumemicit2 puting buah dada cikgu norhayati.cikgu norhayati menjaditerangsangapabila puting buah dadanya itu dpicit2 kuat oleh abg mat.perlahan2mulutcikgu norhayati mengeluh kenikmatan.abg mat tersenyum kerana dia tahucikgunorhayati sudah mula memberikan kerjasama kepadanya.dia juga akanpastikanyg cikgu norhayati akan terus menjadi hamba nafsunya.sekarang tanganabg mattelah beralih ke arah pantat cikgu norhayati pula.abg mat menggosok2pantatcikgu norhayati dari luar kainnya.semakin lama, semakin laju gosokkantanganabg mat.cikgu norhayati mula merasakan lubang pantatnya telah mulaibasah.setelah puas, abg mat membuka zip kain kebaya ketat cikgunorhayati.zipitu terletak di bahagianpunggung.tangan abg mat dengan pantas menyusup masuk kedalam kain cikgunorhayati lalu mengorek2 lubang pantat cikgu norhayati dengan 2 batangjarinya.diputar-putarkan jarinya itu hingga menyebabkan terangkat2punggungcikgu norhayati menahan nikmat.setelah abg mat melihat cikgu norhayati>hampir klimaks, dia mencabut jarinya lalu membuka zip seluarnya.abg matmenyuruh cikgu norhayati agar melakukan blow-job lagi ke batangnyaitu.perlahan2 cikgu norhayati yg sudah terlalu ghairah itu melututdidepanabg mat lalu menghisap batang abg mat perlahan2.abg mat mengocok2batangnyakemulut cikgu norhayati.setelah 10 minit cikgu norhayati melakukanblow-jobke batang abg mat itu, abg mat pun klimaks.beberapa das pancutan airmani ygdilepaskan oleh abg mat itu semuanya memasuki mulut cikgunorhayati.keranaterlalu banyak air mani abg mat didalam mulut cikgunorhayati, ada yg melelehkeluar melalui rekahan bibir cikgu norhayati itu.>> "sekarang cikgutelansemua air nikmat yg telah saya berikan pada cikgu itu" kata abgmat.cikgunorhayati menggelengkan kepalanya kerana enggan menelan airmani abg mat ygmasin itu."kalau cikgu tak telan, nanti saya beri pita rakaman hari tupadasuami cikgu, nak?" ugut abg mat.terpaksalah cikgu norhayati menelansemua airmani abg mat tu dengan muka yg berkerut menahan loya.abg matmembetulkanseluarnya lalu mengucup dahi cikgu norhayati sambil tersenyum sinis.abgmatsengaja membiarkan cikgu norhayati tidak mencapai klimaks kerana diainginmenyiksa hamba nafsunya itu.abg mat pun keluar ke ruang makan semuladenganwajah wajah yg ceria.>> "hah macam mana? dah lega ker?" tanya suamicikgunorhayati yang masih belum menghabiskan makan malamnya kerana menungguabgmat yg disangkakan ke tandas itu tadi."dah.. selesa sekali rasanya"ucap abgmat.memang dia merasa sangat selesa kerana air maninya yg telahseminggubertakung itu telah habis disedut oleh cikgu norhayati yg cantikitu.merekapun meneruskan makan malam mereka yg tergangguitu.cikgu norhayati setelah membetulkan pakaian serta tudungnnya itupunkeluar ke ruang makan semula dengan wajah yg serba salah.abg mat hanyatersenyum melihat cikgu norhayati.senyuman penuh rahsia yg hanyadiketahuioleh dirinya serta cikgu norhayati sahaja.setelah selesai makanmalam, abgmat dan anak-anaknya pun pulang.>> malam itu suami cikgu norhayatimerasakansedikit aneh kerana apabila dia mengadakan hubungan seks dengan cikgunorhayati, dirasakan pantat cikgu norhayati telah terlalu lencun, seolah2cikgu norhayati telah beberapa kali di kongkek pantatnya malamitu.cikgunorhayati juga kelihatan amat ghairah melakukan hubungan seksmlmitu.mana tak ghairahnya, cikgu norhayati melepaskan segala nafsunya ygtaksampai semasa diperkosa oleh abg mat di dapur awal tadi.suami cikgunorhayati sedikit pun tidak menyangka sudah 2 kali abg mat itu menjamahtubuh isterinya...>>>> pada suatu petang, semasa cikgu norhayati dansuaminyasedang berehat, mereka tiba2 dikejutkan dengan panggilan dari luar rumahmereka.rupa-rupanya anak abg mat yg berumur 13 tahun itu yangdatang.cikgunorhayati segera keluar bertanyakan kenapa anak abg matitu datang petang2begini.>> "hah kamal, ada apa hal awak datang petang2 begini?" soalcikgunorhayati."mak pesan suruh datang rumah malam ni, ada majlisharijadi, cikgudan suami cikgu pun mak suruh panggil" jawab kamal.rupa-rupanya kamaladalahanak murid cikgu norhayati di sekolah menengah T.cikgu norhayatiberfikirsama ada nak menerima pelawaan tersebut bila tiba2 suaminyamencelah."baiklah kamal, malam nanti cikgu norhayati akan hadir..".cikgunorhayati serba salah kerana suaminya sendiri yang telah bersetuju agardiapergi ke rumah abg mat malam itu.cikgu norhayati bimbang abg mat akanmengulangi apa yg telah dilakukannya terhadap dirinya dua kalidulu.namunmemikirkan isteri abg mat turut ada sama, cikgu norhayatimerasakan dirinyaakan selamat dari abg mat sekiranya dia sentiasa bersama2 dengan isteriabgmat.>> malam itu nasib cikgu norhayati sekali lagi malang apabilasuaminyamenerima kunjungan sahabat lamanya, maka suami cikgu norhayati tidakdapatturut sama hadir ker majlis di rumah abg mat itu.>> "kalau abg takpergi, yatie pun tak mau pergilah" kata cikgu norhayati padasuaminya."iskmana boleh begini, lagipun kita dah setuju untuk pergi.lagipun kalau abgtakpergi malam ni, sekurang-kurangnya yatie hadir mewakili kitaberdua, lagipunkalau kawan abg tak datang pun, abg sebenarnya malas nak pergi ke majlissebegitu." balas suami cikgu norhayati pula."lagi pun tentu banyakcerita ygabg dan kawan lama abg tu nak bualkan, kami juga mungkin akan keluarnanti"ujar suami cikgu norhayati lagi.cikgu norhayati tidak dapat berkataapa2lagi.maka cikgu norhayati pun bersiap2 untuk ke rumah abgmat.cikgunorhayati mengenakan baju kurung sutera berwarna putih dengantudunghijau.>> cikgu norhayati pun keluar menuju ke rumah abg mat denganperasaanyg berdebar2.sampai dihalaman rumah abg mat cikgu norhayati pun terusmemberi salam.tiada jawapan dari dalam rumah itu.cikgu norhayati terusmengetuk pintu rumah abg mat.seketika kemudian jamal, anak sulung abgmat ygberumur 19 tahun itu membuka pintu."masuklah cikgu, majlis akandimulakansebaik sahaja cikgu sampai" ujar jamal.cikgu norhayati tersenyum lalumelangkah masuk kedalam rumah abg mat.cikgu norhayati merasa hairankeranadalam rumah abg mat lampu tidak dipasang.gelap."jamal, kenapa tak bukalampuni?" soal cikgu norhayati."kami sengaja tak buka lampu kerana nak buatsuprise sikit" jawab jamal.>> tiba2 didalam gelap itu cikgu norhayatiberasaada org memegang kedua belah tangannya.cikgu norhayati meronta untukmelepaskan tangannya namun sia2 kerana kedua belah tangannya dicengkamdengan erat sekali.lampu pun dibuka.terkejut bukan kepalang cikgunorhayatikerana mendapati dirinya dikelilingi 4 org remaja lelaki.dua melayu dandualagi india.kedua belah tangannya di pegang erat oleh dua org remajaindiaitu.tiada sebarang tanda berlangsungnya majlis harijadi didalam rumahitu.>>"apa yang kamu nak buat ni jamal?adik kamu kata ada majlis harijadimalamni." sergah cikgu norhayati.cikgu norhayati merasa dirinya telahdiperangkap."memanglah hari ni harijadi adik saya, semua ahli keluargasayatelah keluar untuk meraikannya" jawab jamal pantas."habis, kenapa kamubuatbegini" soal cikgu norhayati lagi, cemas."haa..malam ni adalah malamspecialbuat cikgu.kerana malam ni cikgu akan dapat merasa batang orgindia..hahahaha.."ketawa jamal."berani kamu buat begitu pada saya, nantisayaberitahu pada bapak kamu." ugut cikgu norhayati."sebelum cikgu kataapa2, biar saya tunjukkan ini dulu.." balas jamal pantas sambil menekanbutang 'play' pada remote control ditangannya.beberapa ketika kemudianterpampanglah di skrin tv aksi2 cikgu norhayati sedang menghisap batangabgmat, ayah jamal sendiri."apa! bagaimana kamu mendapat pita rakaman ini"soalcikgu norhayati gusar."haha, saya jumpa pita ni dalam bilikbapak, rupanyabapak dah puas dapat menjilat pantat cikgu ya..sekarang> giliran kamipula."jawab jamal."tolonglah jamal, jangan buat saya begini" rayu cikgunorhayati."ahh, cikgu mesti layan kami malam ini, kalau tidak kami akansebarkan salinan pita video ini" ugut jamal.terdiam cikgu norhayatimendengar ugutan jamal itu.>> "kawan2, apa lagi, habuan dah berada depanmata, jom kita kerjakan pantat cikgu yg cantik nie puas2 malam ni" arahjamal.samy dan muthu pun terus membaringkan cikgu norhayati keatas tlamygtelah tersedia ada di situ.jamal pula terus memasang perakam videokeranadia ingin merakamkan aksi2 cikgu norhayati dikongkek pantatnya oleh 2orgbudak india.>> samy dan muthu sambil sebelah memegang tangan cikgunorhayati, sebelah lagi tangan mereka terus mengusap2 buah dada cikgunorhayati yg mekar disebalik baju suteranya itu.mula2 mereka mengusaplembutsahaja, tetapi lama kelamaan rabaan dan ramasan mereka menjadi semakinkuatdan ganas.jamal dan atan memerhatikan perbuatan samy dan muthu sambilmengocok2 batang mereka.baju kurung sutera cikgu norhayati disingkapolehsamy lalu samy dengan ganasnya menyonyot puting buah dada cikgunorhayati ygberwarna coklat muda itu.muthu pula dengan cepat menyuakan batangnya kemulut cikgu norhayati.geli geleman cikgu norhayati kerana terpaksamenghisapbatang anak india yg tidak bersunat.tangannya pula tidak lepas2 darimengulibuah dada cikgu norhayati yg telah tegang kerana dirangsang oleh keduabudakindia itu.jamal dan atan pula terus menyelak kain baju kurung cikgunorhayati hingga paras pinggang lalu atan pun terus menanggalkan seluardalam dan panties yg dipakai oleh cikgu norhayati malam> itu.jamaldenganpantas mengangkangkan kaki cikgu norhayati lalu menjilat pantat cikgunorhayati.atan pula mengorek2 lubang dubur cikgu norhayati denganjarinya.cikgu norhayati cuba untuk berkata untuk menyuruh merekaberhentinamun mulutnya telah dipenuhi oleh batang muthu yg tidak bersunatitu.seluruh tubuh cikgu norhayati sedang mendapat rangsangan seksual ygpaling maksima sekarang.kedua2 puting buah dada cikgu norhayati telahbegitutegang sekarang.pantatnya yg sedang dijilat oleh jamal itu juga telahmengeluarkan banyak cecair nikmat.jamal dengan berseleranya menjilathinggabersih air yg keluar dari pantat cikgu norhayati itu.cikgu norhayatijugasemakin kuat menghisap batang muthu hinggakan terpejam mata muthumenahannikmat dan geli apabila lidah cikgu norhayati bermain2 di hujungbatangnya.beberapa ketika kemudian muthu mengejang lalu memancutkan airmaninya ke mulut cikgu norhayati.terlalu banyak air mani muthuhinggakanianya mengalir keluar melalui celah2 bibir cikgu> norhayati.muthu punmengeluarkan batangnya dari mulut cikgu norhayati.samy pula denganpanasmengambil alih tempat muthu dengan menyumbatkan batangnya ke mulutcikgunorhayati.belum pun hilang rasa loya cikgu norhayati, terpaksa menghisapbatang samy pula.>> tubuh cikgu norhayati diangkat oleh atan dan jamallaluatan pun masuk kebawah badan cikgu norhayati.atan memasukkan batangnyaperlahan kedalam lubang dubur cikgu norhayati yg mengemut2 kuatitu.perlahan2 batang atan tenggelam ke dalam lubang dubur cikgunorhayati.suami cikgu norhayati sendiri belum pernah main dengan cikgunorhayati melalui lubang duburnya.jamal juga turut memasukkan batangnyakedalam pantat cikgu norhayati.agak susah juga batang jamal untukmemasukilubang pantat cikgu norhayati yg masih sempit itu."ahh ketatnya lubangpantat cikgu" bisik jamal.sekarang badan cikgu norhayati berada ditengah2antara jamal yg sedang menghenjut pantatnya dan atan yg sedang menerokalubang duburnya.sungguh mengghairahkan sekali, seorang perempuan mudabertudung sedang dihenjut pantat, dubur serta mulutnya.cikgu norhayatisekarang tak ubah bagaikan seorang perempuan sundal yg sentiasaketagihkanseks.samy pula telah mencapai klimaksnya.tersedak cikgu norhayatikeranaterpaksa menelan> semua air mani samy yg jauh lebih banyak dari muthutadi.muthu yang telah naik kembali nafsunya kini sedang mengigit2putingcikgu norhayati.cikgu norhayati merayu supaya jangan ditinggalkansebarangbekas di badannya kerana cikgu norhayati bimbang suaminya akan perasannanti.jamal semakin laju menghenjut pantat cikgunorhayati.dirasakanbatangnya begitu kuat dicengkam oleh lubang pantatcikgunorhayati.beberapa ketika kemudian jamal pun memancutkan air maninyakedalampantat cikgu norhayati.atan juga telah klimaks, lubang dubur cikgunorhayatibegtu ketat menyebabkannya tak dapat bertahan lama.beberapa daspancutan airmani atan memenuhi lubang dubur cikgu norhayati.jamal dan atan punmencabutbatang mereka lalu terbaring keletihan.kelihatan air mani atan danjamalmeleleh keluar melalui lubang pantat dan dubur cikgu norhayati yg basahlencun dengan air nikmat itu.samy dan muthu pula terus mengerjakankedua2lubang yg terdapat di tubuh cikgu norhayati itu.seketika kemudianmereka>pun klimaks didalam lubang pantat dan dubur cikgunorhayati.merekajugaterbaring di sebelah cikgu norhayati yangkeletihan akibat dikongkekberkali2 oleh 4 org anak muda.cikgu norhayati terbaring dengan bajukurungnya terselak hingga menampakkan kedua2 gunung yg mekar di dadanyaitu.kainnya juga terselak hingga paras pinggang menampakkan lubangpantatdan duburnya yg lencun dipenuhi air mani 4 org anak muda.di wajah cikgunorhayati juga terdapat tompokkan air mani yg telah kering.begitu jugadibibirnya, terdapat kesan2 air mani yg telah kering.setengah jam kemudianmereka mengemaskan kembali pakaian cikgu norhayati lalu menyuruh cikgunorhayati pulang kerumah.cikgu norhayati melangkah pulang ke rumahdenganperasaan yg berkecamuk.namun begitu cikgu norhayati juga merasakankepuasanyg tak terhingga bersama2 dengan 4 orang anak muda itu tadi.jamaltersenyumpuas kerana berjaya merakamkan aksi2 lucah cikgu norhayati disetubuhi 4orglelaki.>>suatu hari suami cikgu norhayati membawa pulang 2 orang lelakiketurunan india ke rumah mereka.kata suami cikgu norhayati, merekaadalahbusiness partner yg datang untuk melawat projek mereka di kawasanberhampiran dengan sekolah dimana cikgu norhayati mengajar.mereka jugaakanbermalam di rumah mereka selama 2 malam.cikgu norhayati hanya tersenyummendengar apa yg dikatakan oleh suaminya itu.mereka membawa sebuah begpakaian sahaja.mereka berdua ditempatkan di bilik atas rumah mereka.>>malamitu setelah kedua tetamu mereka itu masuk tidur, cikgu norhayati berkatasesuatu kepada suaminya didalam bilik tidur mereka."abg, yatie tengokkawanabg tu pandang yatie semacam jer bang..yatie takutlah." kata cikgunorhayati.suami cikgu norhayati hanya ketawa mendengar apa yg dikatakanolehcikgu norhayati itu."tak ada apa2 lah..yatie tak perlu risau, merekaberduatu org baik." ujar suami cikgu norhayati.malan itu suami cikgunorhayatibegitu bernafsu sekali mengerjakan pantat cikgu norhayati hinggakanmulutcikgu norhayati tak berhenti2 merengek2 manja.2 pusingan juga suamicikgunorhayati membaham pantatnya malam itu.mereka terlupa bahawa rumahmerekamalam itu ada tetamu.kedua2 lelaki india itu bercakap2 didalam bilikmereka.>> "eh ramu..kau dengar tak suara perempuan tu merengek2?" tanyakutypada temannya ramu."ya aku dengar..isk dasyat betul bunyinya..tentuseronokkawan kita itu sedang menikmati tubuh isterinya itu kan?" tanya ramukepadakuty semula."eh ramu, kau tak geram ke tengok tubuh isterinya tu.akugerambetullah.kalau dapat kat aku, mau semalaman aku fuck pantat dia" katakutylagi."siapa cakap aku tak geram, sepanjang kita makan malam tadi, batangakuni dah keras dalam seluar tau tak.ketat betul baju yang dia pakai masamakanmalam tadi, aku ingat situ jugak aku nak hisap puting dia..hehehe.."balasramu.memang semasa mereka makan malam tadi cikgu norhayati mengenakanbajuyg agak fit hingga jelas menampakkan bentuk buah dadanya pada ramu dankuty.>> "apa kata kalau pagi esok kita pakat2 fuck pantat isteri kawankitatu?" kuty mengemukakan cadangan."hahaha..aku pun terfikir perkara yangsama, tapi isteri dia tu cikgu, mesti dia keluar mengajar pagi esok.masamanakita nak main ngan pantat dia?" soal ramu pula."tak apa, janganbimbang.perkara itu kau serahkan pada aku" kata kuty sambilmengeluarkansebotol ubat ghairah."hahahahaha....." ketawa ramu gembira kerana diasendiri pun memang dah mengidamkan tubuh badan cikgu norhayati.>>keesokkanpaginya cikgu norhayati dan suaminya telah bersiap2 untuk pergibekerja.suami cikgu norhayati menyuruh cikgu norhayati memanggil 2 orgkawannya yg masih berada di tingkat atas itu.cikgu norhayati punmelangkahmenaiki tangga menuju ke bilik kedua tamu mereka.cikgu norhayatimengetukpintu sambil memanggil mereka untuk turun bersarapan bersama2.ramu dankutypun keluar dari bilik dengan senyuman sinis.di kepala mereka sudahterbayang2 bagaimana seronoknya mereka nanti bila cikgu norhayatimenghisapdan menjilat batang mereka.semasa di ruang makan, sewaktu suami cikgunorhayati keluar untuk menghidupkan enjin kereta dan cikgu norhayatipulasedang sibuk menyediakan hidangan, dengan pantas kuty memasukkanbeberapabiji pil perangsang kedalam cawan cikgu norhayati.selepas itu merekapunbersarapan seperti biasa.kuty dan ramu menjeling sahaja apabila melihatcikgu norhayati meneguk hingga habis air di cawannya yg telah dicampurdengan ubat perangsang itu.setelah selesai, mereka> pun berbincangtentangkerja.kuty menyuruh suami cikgu norhayati pergi ke bank dengan segerauntukmenyiapkan dokumen2 penting yg perlu bagi urusan mereka hari itu.suamicikgunorhayati meminta untuk menghantar cikgu norhayati ke sekolah tempatdiamengajar dulu namun kuty berkata biar dia dan ramu yg tlghantarkan.lagi punsuami cikgu norhayati mesti menyiapkan segera semua dokumen yg dimintamereka.mereka juga memberikan alasan yg mereka akan melalui sekolahtempatcikgu norhayati mengajar untuk sampai ke tapak projek syarikatmereka.suamicikgu norhayati pun bersetuju dengan cadangan kutyitu.dia tidak tahu bahawa sebentar lagi 2 org lelaki india itu akanmeratahtubuh isterinya yg cantik itu...>>[Bahagian dua]>> sepanjang perjalanan kesekolah cikgu norhayati mengajar, ramu dan kuty tak putus2 menanyakanberbagai2 soalan kepada cikgu norhayati.jenuh jugalah cikgu norhayatinakmenjawab semua soalan ramu dan kuty itu.kuty sengaja bertanyakan soalanygberbaur lucah kepada cikgu norhayati untuk melihat reaksi cikgunorhayati."cikgu pernah tengok vcd blue ke tak?" soal kuty."isk apaawakcakap ni?saya tak suka lah benda2 macam tu" balas cikgu norhayatitersinggung dengan soalan kuty itu."hehe..tak apa, kejap lagi kau akanakukerjakan sepuasnya" bisik hati kuty.ubat perangsang yg telahdicampurkankedalam minuman cikgu norhayati telah mula menampakkan kesan.cikgunorhayatimula gelisah ditempat duduk belakang kereta yg dipandu ramu itu.ramudankuty tersenyum melihat gelagat cikgu norhayati itu.sebentar lagi pastifantasi mereka untuk mengerjakan pantat perempuan melayu bertudung ygtelahbersuami pasti akan terlaksana.cikgu norhayati hari tu mengenakan bajukebaya dengan tudung wardina.ramu mula> menjilat2 bibir bila melihatcikgunorhayati sudah mulai layu matanya ditempat duduk belakang kereta ygdinaikimereka itu.ramu menghentikan kereta itu ditepi jalan lalu kuty punteruskeluar dari kereta lalu masuk semula tapi kali ini di tempat dudukbelakang, disebelah cikgu norhayati yg sedang ghairah itu.kuty punmeneruskanperjalanan mereka.>> ditempat duduk belakang itu kuty dengan perlahan2meramas2 pantat cikgu norhayati dari luar kain kebayanya.cikgunorhayaticuba menghalang perbuatan kuty itu, namun nafsunya yg telah terangsangitumenjadikannya lemah.kuty kemudiannya mengucup bibir cikgu norhayati ygbersalut lipstik merah hati itu.dihisapnya bibir cikgu norhayati denganpenuh nafsu sambil sesekali menjulurkan lidahnya kedalam mulut cikgunorhayati lalu menjilat2 lidah cikgu norhayati.kuty kemudian memegangpipicikgu norhayati agar mulutnya terbuka lalu meludahkan air liurnyakedalammulut cikgu norhayati.terasa payau air liur kuty yg kuat merokokitu.cikgunorhayati terpaksa menelan air liur kuty itu kerana mulutnyatelah ditekupole tangan kuty yg kasar berbulu itu.ramu hanya menjeling dari cerminbelakang sambil tersenyum kerana dia tahu kuty sememangnya gemarkanseksyang agak kotor.>> kemudian tangan kuty mula menyeluk kebawah bajukebayacikgu norhayati lalu meramas2 kedua buah dada cikgu norhayatibergilir2.kemudian kuty menyeluk pula kain yg dipakai cikgu norhayatilalumenjolok2 lubang pantat cikgu norhayati dengan 2 batangjarinya.terangkat2tubuh cikgu norhayati apabila pantatnya dijolokbegitu.kuty meraih tangan cikgu norhayati yg lembut itu lalu digosokkankebatangnya yg telah tegang didalam seluarnya.kuty kemudian membuka zipseluarnya untuk mengeluarkan batangnya itu.tangan cikgu norhayati lalumengenggam batang kuty yg besar itu sambil melancapkannyasekali.perlahan2badan cikgu norhayati dijatuhkan oleh kuty hinggakanmuka cikgu norhayatiberada betul2 dihadapan batangnya yg keras seperti besi itu.jari2 kutymasihterus dengan tugasnya mengorek2 lubang pantat cikgu norhayati.tangankutysudah basah kerana air pantat cikgu norhayati telah keluar denganbanyaksekali.cikgu norhayati yg telah terlalu ghairah itu telah lupa dirisekarang.cikgu norhayati> terus mengulum batang kuty yg tidak bersunatitudengan lahapnya.ramu melihat satu pemandangan yg sungguh indah ditempatduduk belakang kereta yg dipandunya itu.cikgu norhayati dengan kain ygterselak sedang menghisap batang kuty sambil jari2 kuty menjolok2lubangpantatnya yg sempit itu.tudung wardina di kepala cikgu norhayati telahsenget akibat terlalu laju cikgu norhayati menghisap batang kuty.>>kutydengan ganasnya menolak badan cikgu norhayati hingga terbaring lalumengangkangkan kaki cikgu norhayati seluas-luasnya.kuty terus menjilatsambil menyonyot biji kelentit cikgu norhayati yg telah becakitu.kereta ygdipandu ramu itu berhenti di lampu merah.sebuah motorsikal jugaberhentidisebelah kereta mereka.rupa-rupanya penunggang motor itu adalah cikguzam.cikgu zam adalah guru yg mengajar di sekolah cikgu norhayatijuga.alangkah terkejutnya cikgu zam melihat keadaan cikgu norhayati ygterkangkang di tempat duduk belakang kereta itu sambil seorang lelakiindiamenjilat2 lubang pantatnya.setahu cikgu zam, cikgu norhayati adalahseorangperempuan yg sopan, lebih2 lagi cikgu norhayati juga telahbersuami.kerasbatang pelir cikgu melihat pantat cikgu norhayati ygtembamitu.memang cikgu zam juga telah lama geramkan pantat cikgunorhayati, tapimemikirkan cikgu norhayati telah bersuami, maka dia pun mendiamkan dirisahaja.namun apa yg telah dilihatnya pagi ini telah merubah>pandangannyaterhadap cikgu norhayati yg ayu dan sopan itu.lampu bertukarhijau.keretaitu pun bergerak laju meninggalkan motor cikgu zam.>>telah beberapa kalicikgu norhayati klimaks hari ini.badan cikgu norhayati juga telahlembikdikerjakan oleh kuty.muka dan mulut cikgu norhayati comot dipenuhitompokkanair mani kuty.begitu juga dengan lubang pantatnya.kelihatan cecairputihpekat meleleh keluar dari pantat dan juga dubur cikgunorhayati.nyatalahcikgu norhayati telah dikerjakan sepuasnya oleh kutydanramu.rupa-rupanya mereka berdua telah selesai melepaskan segala nafsumerekake segenap penjuru tubuh cikgu norhayati.mereka sama2 membetulkanpakaiancikgu norhayati lalu menghantar cikgu norhayati ke sekolah dimana cikgunorhayati mengajar.perlahan2 cikgu norhayati turun dari kereta laluberjalanke dalam kawasan sekolah.masih terasa air mani kuty dan ramu mengalirdaricelahan pantat dan juga duburnya.cikgu zam memerhati langkah cikgunorhayatidengan penuh makna...

DJilat Blogspot dotCom, DJilat.blogspot.com, Jawatan Kosong Kerajaan, Gosip Artis Selebriti Malaysia / Antarabangsa, Isu Semasa, Pelik Tapi Benar, Mistik & Paranormal, Feminin & Kecantikan, Maskulin & Seksual, Cinta & Perkahwinan, Lawak Jenaka, Resepi Online, Cerita Seks, Cerita Lucah, Cerita Dewasa, Awek Melayu Boleh