Ali

Aku baru je keje kat KL ni...ada la hampir 2 tahun... aku x berapa pandai n tau jalan2 kat KL ni..aku tgl kat rmh sewa n bersama 3 lg kawan..2 student n sorang kwn keje.. aku punya bilik sendiri...biasa la..org bujang..tp bilik aku teratur rapi...katil bujang,ada mini hifi,dvd n tv...aku tido pun agak lewat selepas bt partime kat kedai makan..kat KL ni..takat gaji 1000/-..tak leh nak idup beb...U all pn tau...jd kne la keje lebih...mlm tu..aku blik agak lewat..dlm jam 1 pg bru kluar kedai..masa nak blk tu,aku di sapa oleh kak mas,majikan aku,tokeh kedai la...janda x de anak...orgnya mmg cun,keci molek...umur 35 tahun...dia nak ajak aku teman di g minum kat bangsar..aku pun tak menolak kerana esok aku x keje sebab cuti ujung mggu...lg pun aku mmg baik ngan dia... aku n kak mas grk balik dah jam 4 pg...kebetulan kunci rumah aku tertnggl..kalau aku blk jam 1 td..dah tntu kwn serumah x tido lg...ni dah jam 4 pg....akak mas ajak g rumah dia...lg pn dia kata kat rmh hnya ada org gaji je yg mmbantu dia mguruskn rmh...aku ikut je kata die...aku bukan pernah tido r ikut prmpuan blk rmh... smp kat rumah dia...sunyi je..lg pun kwsn permhn kak mas ni adalah rmh teres n ada pengawal. boleh tahan gak rumah dia...tmpt org2 intelek...pagar rumah pun jenis auto...dah parking kete...aku diajak masuk...org gaji kak mas xx kuar mungkin di tido mati...aku masuk n agak terperanjat jgk la rumah yg bercitarsakn hidup ala inggeris...kak mas ajak aku masuk terus ke bilik n bg aku tuala utk mandi...aku masuk bilik mandi n mnanggalkan pakaian aku yg aku kira dah berbau masam...heeeeee...bogel la aku... wowww,,,ada air pancut...aku buka la air pancut...ntah tetiba je aku menjerit ..adoiiii....kak mas mgetok pintu bilik air,,,aku buka...panasssss...kata ku...kak mas melopong tgk aku yg bogel....bru aku sedar..aku x pakai tuala....kak mas masuk n mematikan air panas...tersenyum kak mas...basah pakaian dia...ali....ni air panas...kna buka jga paip air sejok...aku tersipu2 malu sb bodoh x tau guna n dgn keadaan aku yg bogel tu...kak mas terus buka air sejok n bercampur air panas...kak mas buka baju basah td..aku melopong ternganga besar tgk body kak mas yg mcm anak dara 17 tahun...dlm ati aku berkata...mmg bodoh laki dia dulu....tp laki kak mas mati pucuk..x dpt memuaskan kak mas..kak mas tarik aku rapat sambil mencium mulut aku...mmg aku x pernah n x pandai pun nk cium mulut... aku layan je dia..npk kak mas amat bernafsu..mencium n merabat seluruh anggota tubuh aku...aku hayal diperlakukan sebegitu...dpt aku rasakan kak mas sdg mengulum konek smbil meramas2 telo aku...fuhhhhhh...sedapnya kakkkk...rengek aku....aku biarkan kak mas blow job aku...kpla konek aku kembang kuncup menahan kuluman kak mas....kak mas mmg pandai buat aku stim giler....dibawah pancutan air paip tu..aku mengerang kenikmatan...aku x boleh bertahan dgn lbh lama lg...rasa nk terpancut je lahar aku...akakkk.....aku merengek pnggl kak mas.... kak mas mmg tau aku dah x tahan n nak terpancut ...telo aku diramas agak kuat hngga sengal....hukkkkkk....aku menahan sehingga keinginan nk memancutkan lahar aku jd terbantut....kak mas senyum tgk aku...best gilerrrr... akak....sedapppp...aku tarik dia berdiri semula...perasaan lain terbit kat hati aku...sayang...kasih...simpati....aku cium die...walaupun x pandai sgt...aku cubt buat di rasa dihargai..belaian manja dan usapan pd tubuh2 yg sensitif mmbuat kak mas merengek2 sesedapan.......aku bodoh dlm sex tp benda cam ni mmg cpt pandai...aku buat spt mana kak mas buat aku...aku usap buah dada ya agak besar kira2 saiz 36 la...sambil aku jilat puting kecilnya yg kemerahan..kak mas mendesah tak karuan kata2nya...dgn lembut aku belai dadanya sambil jari2ku bermain di ari2..aliiiii....urggghhh.....oooohhhhhhhh...sedapppppp...plseeeeeeeeee.......rengek kak mas...jilatan aku menyusur sampai ke pusat n bermain2 di sekitar pusat n ari2....rambut aku dicengkam2 dgn jari kak mas....oooooohhhhh......berulangkali kak mas merengek... jilatan aku menurun ke lurah cipap kak mas...sungguh indah cipap dia..bulu pun rapi di trim...dlm kebasahan air pancut...aku suakan lidah ku pad kelentitdia..aku bodoh dr segi pengalaman tp tempat2 sensitif bg wanita...semua org tau...budak 15 tahun pun tau...heeeeeeeee... aku teruskan keje menjilat cipap n sekali2 aku jolok jari kedalam lubang cipap dia...argggghhhh...kak mas mengerang sambil punggung terangkat2...uhhhggggg....aku dpt rasakan cairan hangat kuar dr cipap kak mas....aku bertambah agersif menjilat cipap n memainkan biji mutiara kak mas....sedapppp li.....ooohhhhhhh...plseeeeee.....akak nk ali masukn btg ali kat dlm puki akak.......plseeeeee.... aku tersenyum je....aku bangun perlahan2 sambil mjilat pusat n buah dada kak mas....ooohhhh...li...plsseeee...jgn buat akak cm ni...akak x tahan....arrrggghhhhh....keluhan kak mas mmbuat aku bertambah geram....namun aku masih bermain2 dgn jilatan lembut di sekitar dada n jari aku brmain di mutiara...jari kak mas pantas meramas batang aku yg dah lama keras gila...tak la besar sgt..biasa je ukuran org asia...dkt 6 inci...lg pun aku bukan selalu buat cm ni..ni pun kali ke 2..kak mas la yag meragut teruna aku masa kat kedai dulu...aku biarkan kak mas memain2kn btg aku...plsssseee li......kak mas menolak aku rapat kedinding bilik n mengulum batang aku dgn rakus smbl memain2kn telo aku....kepala konek aku merah n kembang mcm cendawan yg baru tumbuh selepas hujan...aku terduduk kenikmatan..kuluman mulut kecil kak mas merangsangkan nafsu aku ketahap tertinggi...ooooooohhhh...akakkkkk....aku mngerang.....kak mas melepaskn kuluman n naik tas paha aku...tak aku sangka kak mas kuda aku....perlahan2 kak mas masukankn btg aku yg keras giler tu masuk dlm cipap dia....arggghhhhh...keluh kak mas....cipap kak mas mmg sempit...aku dpt rasakan dinding cipap kak mas ...hanya setengah je btg aku masuk..akak mas.x masukn lalu buat keje sorong tarik...arggghhhh...sedap li....batang li besar n keras....senak akak....patut la dia x masukn abis..sama gak mcm kat kedai dulu....aku bertambah gairah bila mendengar rengekan kak mas....kemutan cipap kak mas sat terasa....kehangatan cipap yg lama x di cerobohi btg seorang lelaki...mmg kak mas x pernah berlaku curang walau pn suaminya mati pucuk...dia x pernah merasa kenikmatan bersetubuh...mgkin penyakit suaminya dulu yg x membuahkan zuriat..aku dpt rasakan cipap kak mas x pernah di sentuh sedalam ini...aku terangsang....irama kak mas sungguh perlahan n mengasyikan....gengaman jari kak mas masih bertahan dipangkal batang aku...akakkk...tukar posisi yea...kataku...aku membaringkan dia sambil melipatkan kaki kak mas di dad aku.....perlahan2 aku memandu batang aku ke lurah keramat kak mas...dipintu masik,aku gesel2kn kepala cendawan di biji kelentit kak mas....air kak mas jelas bnyk tertumpah....ngilu terasa di kepala konek ...liii..plseeeeee.....rengekan kak mas meminta disegerakan aku memandu masuk kedalam lubang cipapnya.... perlahan2 aku menekan btg ke dlm cipap kak mas yg keci tu....rengekan n keluhan kenikmatan x henti2 keluar dr mulut kak mas....terasa kemutan cipap kak mas diseluruh rongga cipap...dah hampir separuh batang aku masuk...kak mas menahan dad aku isyarat sakit....aku berhenti dr menekan n mula menarik n masuk semula...aku lihat kak mas meraskan nikmat permainan ni....aku rasa x puas hanya separuh je btg yg berendam ...dalam kak mas kenikmatan tu...aku menekan sekuat hati btg aku masuk kedalam cipap dia.....menjerit kak mas...aduhhhhhh....aku diam seketika....mmg batang aku dah sampai pangkal masuk dlm cipap dia....maafffff kakkk....li x thn separuh je....kak mas diam tp rayt wajahnya berkerut menahan sakit....aku cium mulut n wajah kak mas smbil jari2 ku bermain d buah dadanya....sekitar 5 minit..ku lihat kak mas mula menunjukan respon menerima kehadiran seluruh batang aku d dalam cipapnya.....perlahan2 aku tarik batang yg dah lama berendam dlm cipap kak mas...n aku tekan perlahan2....aku x pasti masa aku benamkan batang smp pangkal td,aku lihat darah mengalir dr cipap kak mas.....aku teruskan irama sorong n tarik perlahan2..kak mas dah mula merasakan kenikmatan btng aku....rengekan n desahannya menandakan kak mas menikmati batang aku....kemutan cipap kak mas membuat aku terasa nak memuntahkan lahar aku....aku menarik tangan kak mas utk meramas telo aku...dia memahami n meramas agak kuat sehingga aku hilang rasa nak terpancut....dayungan aku semakin rancak..kak mas juga berusaha mengikut irama dari aku....basah kami berdua bercampur peluh n air paip....kehangatan cipap kak mas n kemutannya...mmg lahar aku kan muntah....makin laju aku mendayung menujah lubang cipap kak mas....desahan n rengekan kak mas smakin menjadi2...aku mekin laju mengerjakan cipap kak mas...ku tarik batang hinggga kekepala n aku benamkan sampai kepangkal...berulang2 kali...kak mas mengelinjang n terkemut2....aku x peduli...aku terus mnerjah btng kedalam cipap kak mas....aku tau kak mas dak klimeks untuk kali ke 3...ini lah saat2 kenikmatan dalam bersetubuh...aku hayun batang keluar masuk hingga lah aku rasakan lahar aku akan muntah bila2 masa je ni...kak mas dpt merasakan kelajuan permainan aku kerana nak pancut....dlm kegilaan nikmat bersetubuh...kak mas mengemut n bertindak mengikut irama dayungan....arggggghhhhhhhh......aku menekan batang sedalam2nya sambil melepaskan lahar kedalam lubang cipap kak mas....terbeliak mata kak mas merasakan lahar aku didalam cipapnya..terasa kepanasan lahar meyelubungi dlm cipap kak mas...kak mas memeluk aku sambil mengucup mulut aku...aku diam sejenak menikmati kemutan n kepanasan lahar yg bercampur gaul dgn kepunyaan kak mas...batang aku masih keras....aku mengucup dahi kak mas sambil .....'terima kasih kak....' ucapku....ku biarkan batang ku yg mula mengendur dlm cipap kak mas.....' akak pun cam tu gak...' kata kak mas sambil memelok aku lebih erat...lebih 5 minit aku n kak mas berdiam diri sambil berpelokan....aku lihat cipap kak mas masih ada tompokan darah yg keluar dr cipap bersama lahar aku...' kak...kita mandi sama yea..' .aku bangun sambil memimpin tgn kak mas...masa mandi aku lihat kak mas snggh cantik n kulitnya yg halus membuat aku terasa sgt bernafsu....perlahan2 batang aku tegak berdiri...kak mas pula menyabun batang n seluruh bdn aku...' aikkkk....x reti penat ke adk li ni...' heeeeeee....gelak kak mas...aku senyum je...yea la..btg aku ni x pernah kena pakai...lg pun aku ni sunat kampung...sunat tok mudim..bkn sunat kat hsptl...yg kena injet tu.... habis mandi...kami rehat atas katil...jam dah menunjukan pkl hampir jam 6 pg...sambil kak mas membelai2 batang aku...kami berborak pasal kisah lampau masing2...tau la aku yang cipap kak mas ni mmg x pecah dara lg...bekas suami kak mas ni mmg dr awal lg dah x berupaya...masuk sikit je...dah muntah...lg pn batang dia x sekeras mana pn...' nak bercumbu jauh sekali ' kata kak mas...akak mmg x pernah mdpt belaian kasih dlm sex...lepas keluar air je...suami dia terus tido...10 tahun kak mas menderita batin...suaminya mmg org koperat...harta bnyk tp kak mas bkn nk harta,kak mas pn ada perniagaan sendiri...cuma dia nak kn kepuasan di atas katil...tp suami kak mas x mampu nk adakan ... kak mas mengambil keputusan utk minta cerai dr suaminya...berlaku la selisih faham n suaminya tinggalkan gantung x bertali...akhirnya kak mas dapat keputusan cerai dari mahkamah setelah hampir 5 tahun berulang alik naik turun mahkamah...suaminya x pernah hadir bila di minta hadir...itu la serba sedikit ceter kak mas pada ku...pg tu aku n kak mas memadu asmara hingga terbit fajar...kak mas lena tertidur dlm dalapan aku...perlahan2 aku mengucup dahi kak mas...putik kasih berkembang dalam hatiku.... wahai teman2 ku...sex adalah sebahagian keperluan dalam kehidupan kita...jgn la jd raja nafsu...sex sgt besar n luas...kenikmatan sex adalah pada kedua2 pihak..kerja sama n saling membantu serta memahami pasangan adalah sgt penting dalam menjayakan sesuatu pencapaian...jangan lah kita mementingkan nafsu diri sendiri ... pencapaian nikmat yg klimeks bergantung pada perjuangan kedua2 pihak..

DJilat Blogspot dotCom, DJilat.blogspot.com, Jawatan Kosong Kerajaan, Cerita Panas, Gosip Artis Selebriti Malaysia / Antarabangsa, Isu Semasa, Pelik Tapi Benar, Mistik & Paranormal, Feminin & Kecantikan, Maskulin & Seksual, Cinta & Perkahwinan, Lawak Jenaka, Resepi Online, Cerita Seks, Cerita Lucah, Cerita Dewasa, Awek Melayu Boleh