Akak ku

Apa yg akan korang baca ni adalah pengalaman aku untuk kali pertama.Yg menjadi mangsa nya adalah kakak kandung aku sendiri.Ceritanya berlaku pd thn 95 semasa kedua orrg tua aku pergi menunaikan haji.Aku merupakan anak kedua dr dua org adik beradik.

Bapak aku seorang pesara tentera dan mak aku lak surirumah sepenuh masa.Aku ada seorang akak yg tujuh thn lebih tua dr aku.Kakak aku berkahwin pd umurku 15 thn.Semasa tu dia masih lagi di maktab.Laki dia seorang tentera laut.

Jadi selepas setahun aku mendapat seorang anak buah.Tapi malangnya laki kakak aku meninggal dunia dalam kemalangan jalan raya.Dan bertambah malang lagi dia juga kehilangan anaknya kerana dia berada sekali dengan abang iparku dan meninggal ketika dlm perjalanan ke hospital.Hampir dua thn kakak aku tak bercakap dan berubah menjadi pendiam.Aku dan mak bapak aku risaukan keadaannya dan membawa dia tinggal bersama-sama kami semula.Bersusah-payah bapakku memohon untuk menukarkan sekolah tempat akakku mengajar dan akhirnyya dapat jugak dia berbuat demikian.

Mungkin alasan yg di bagi kukuh agaknya.Selepas dua thn akakku kembali kepada keadaan normal walaupun sedikit pendiam.Kami sekeluarga bersukur kerana kakakku tak menjadi gila atau kurang siuman.Mana taknya hilang dua orang tersayang dlm masa yg serentak.Aku pulak masa tu dah tamat sekolah dan sedang menunggu keputusan SPM.

Aku bekerja sementara kat warung makcik aku kat pekan.Ala pekan koboi je.Masa tu aku dah ada sorang awek.Awek yg sama belajar ngan aku kat sekolah dulu.Aku selalu gak ringan2 ngan dia tapi takat cium mulut ngan pipi je.

Takut nak lebih2.Benda ni berlaku selepas aku ngan akak aku hantar mak bapak ke airport.Malam tu selepas balik keje aku terus ke bilik dan mandi, lepas je mandi aku pun terus gi ke dapur makan sikit sebab lapar tak sempat nak makan masa kat warung tadi.Lebih kurang pukul 10 aku pun tengok la tv.Kakak aku masih dlm bilikla seperti biasa.

Tak lama tu dia keluar dan join aku sekali.Ntah apa-apa la citer malam tu aku pun tak tau.Aku pun nyembang ngan akak aku pasal keje dia dan pasal aku.Memang tak de apa-apa pada mulanya.Lebih kurang pukul 11 dia pun bangun dr sofa dan beredar ke bilik dia di tingkat atas.

Sewaktu aku pandang kearah tangga aku dapat tengok bayangan yg mengghairahkan semasa akak akunaik tangga utk ke tingkat atas.Dr situ aku dapat tengok bayangan tubuh kakak aku dan tetiba je zakar aku terasa menegang.Ternaik di sekitar seluar pendek yg aku pakai tanpa seluar dlm tu.Aku pun mula la berniat tak baik kat kakak aku.

Lagi pun aku tak penah tengok wanita dewasa bogel dengan mata aku sendiri.Pukul 11.30 aku pun tutup tv dan naik la ke atas.Aku berharap kakak aku dah tidur dan biliknya tak berkunci.Sebab aku plan nak raba akak malam tu.

Setelah tiba kat tingkat atas aku hampa melihat bilik akak masih terang lagi.Aku beranikan diri mendekati pintu bilik akak dan menolak daun pintu perlahan-lahan.Sebaik je aku aku jengahkan kepala aku zakar aku pun menegang secara automatik sebab kain akak terselak sampai ke peha.

Aku tengok matanya terpejam.Tidur agaknya bisik hatiku.Aku tutup pintu seperlahan yg boleh dan melankah ke katil akak.Aku melabuhkan punggungku ke tepi katil.Mataku menjamah setiap inci tubuh yg masih di baluti baju kelawar itu.Aku mulakan dengan menyelak kain di peha akak.

Setelah itu aku dapat lihat panties biru muda akak.Aku cuba lucutkan panties tu tapi agak susah.Dapat sekerat je.Kemudian aku alihkan tangan di perut akak dan menyelak kain kelawar tu lebih tinggi.Aku terbeliak melihat dua gunung yg terpampang di dada akak.Putingnya masih merah kecoklatan lagi.Nafsuku kini dah tak tertahan lagi.AKu bertekad untuk bersetubuh dgn akak.Aku makin hilang pertimbangan.Aku lucutkan seluar pendek dan naik ke katil.Akak masih lagi tidur.

Tak sedar yg dia akan di setubuhi.Aku kemudian mengangkangkan kaki akak dan mula minindih akak.Semasa menindih akakku terjaga.Aku panik sebab akak dah mula nak menjerit.Aku tutup mulut dia ngan mulut aku sambil kedua tanganya aku genggam kemas.Mulut aku terus

mengucup mulut akak dan akak terus meronta.Aku terus menindih tangan kanannya dan tangan kiri aku memegang tangan kirinya melalui bawah badan akak.Kini tangan kanan aku bebas bergerak dan mula meramas buah dada akakku sendiri.Kakiku pulak aku cuba

mengangkangkan kaki akak aku yg dah di kepitnya semula.Setelah berjaya aku turunkan tangan aku ke lurah keramat yg berbulu itu.Dapat aku rasakan alur faraj akak yg masih kering.Aku menjjolokkan jari-jemariku ke farajnya dengan rakus.Tak lama lepastu rontaan akak menjadi lemah dan aku terasa jari ku mula basah.Aku lepaskan kucupanku dan aku tengok akak

mengalirkan air mata.Aku terus tak peduli semua tu dan terus mencium leher akak dan terus ke puting yg sedang menunggu.Aku mula mengulum puting buah dadanya.Tangan kiriku kini bebas dan meramas sebelah lagi buah dada.Tangan kanan pulak terus mengganas di bahagian bawah yg basah lencun.Aku turunkan lidahku ke perut akak dan meneroka pusatnya.Tanganku kini merentap panties akakku dan terpampanglah sebuah lurah keramat yg telah mula basah...

DJilat Blogspot dotCom, DJilat.blogspot.com, Jawatan Kosong Kerajaan, Gosip Artis Selebriti Malaysia / Antarabangsa, Isu Semasa, Pelik Tapi Benar, Mistik & Paranormal, Feminin & Kecantikan, Maskulin & Seksual, Cinta & Perkahwinan, Lawak Jenaka, Resepi Online, Cerita Seks, Cerita Lucah, Cerita Dewasa, Awek Melayu Boleh